بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی میزان تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی می پردازد. مسیله اصلی پژوهش ، نگاهی نو به موضوع مدیریت و بکارگیری تکنیک های نوین بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی و سوال اساسی پژوهش این موضو است که بنیان های بازاریابی رابطه مند تا چه میزان در ایجاد رضایت ارباب رجوع تاثیرگذار است. پس از بیان موضو به مدل پژوهش که برگرفته از مدل دوبیسی و واه می باشد اشاره گردیده همچنین هدف از پژوهش حاضر شناسایی میزان تاثیر بکارگیری بنیان های بازاریابی رابطه مند در مدیریت سازمان منابع طبیعی در جلب رضایت ارباب رجوع می باشد. روش جمع آوری داده ها، روش میدانی و از طریق پرسشنامه و روش کتابخانه ای بوده است . جامعه آماری پژوهش شامل ارباب رجوع های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در استان ایلام در اسفند ماه ۱۳۹۳ می باشد. دراین پژوهش روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه گیری انتخاب شده است. اعتبار متغیرها از طریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است.( ۸۹ %) این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون نسبت دو جمله ای و تی یک نمونه ای استفاده شده است همچنین برای آزمون فرضیات از روش رگرسیون خطی و آزمون فریدمن استفاده شده است. طبق یافته های پژوهش بکارگیری بنیان های بازاریابی رابطه مند تاثیر قابل توجهی بر رضایت ارباب رجوع در سازمان منابع طبیعی دارد و اولویت بندی شاخص ها از دیدگاه ارباب رجوع به ترتیب، تعهد مدیریت، شایستگی مدیریت، ارتباطات، اعتماد به مدیریت و مدیریت تعارض می باشد، همچنین نتایج پژوهش حاکی از رابطه مثبت میان بنیان های بازاریابی رابطه مند و رضایت ارباب رجوع در سازمان منابع طبیعی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.