بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری به عنوان عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک ها: بانک توسعه تعاون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری به عنوان عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک ها: بانک توسعه تعاون دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری به عنوان عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک ها: بانک توسعه تعاون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری به عنوان عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک ها: بانک توسعه تعاون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری به عنوان عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک ها: بانک توسعه تعاون :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه بانک ها شاهرگ حیاتی اقتصاد در همه کشورهای جهان هستند، یکی از مهمترین اهداف آنها نوآوری در خدمات و ارایه خدمات متنوع، گسترده و بدون نقص به مشتریان و ارتباط مستمر با مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان خود، به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان است. همچنین بانک ها باید به منظور حفظ بقای خود از مزایای رقابتی برخوردار باشند که از جمله این مزایای رقابتی نوآوری و ارزش نهادن بر مشتری و توجه به مشتری است. بانک توسعه تعاون به دلیل تخصصی بودن، در محیطی قرار دارد که از مزیت نسبی رقابتی برخوردار بوده و ملزم به ارایه خدمات نوین و ارتباطی موثر و کارا با مشتریان است از همین جهت هدف این پژوهش بررسی رابطه میان مشتری مداری و نوآوری و تاثیری است که بر مزیت رقابتی بانک ها دارد. این پژوهش از نوع کاربردی و روش بررسی آن توصیفی – پیمایشی و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه بدست آمد، جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی است که پس از نمونه گیری به روش نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۴۱۵ نفر از مشتریان مورد بررسی قرار گرفتند و اطلاعات بدست آمده از پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج تایید می کند که نوآوری در اریه خدمات و مشتری مداری، بر افزایش مزیت رقابتی بانک ها تاثیر مثبت دارد. همچنین یافته ها نشان می دهد که علاوه بر نوآوری و مشتری مداری، ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان هم بر مزیت رقابتی بانک ها موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.