بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر پذیرش فناوری با تاکید بر پذیرش بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شهر لار :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی از این تحقیق بررسی اثر عوامل تقلیدی بودن ( تبلیغات دهان به دهان و باورهای هنجاری ) بر پذیرش فناوری در خصوص بانکداری الکترونیک در شهر لار می باشد این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بانکداری الکترونیک بان پاسارگاد در شهر لار می باشد و با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری از طریق نمونه گیری با استفاده از روش حجم نمونه گیری نامحدود کوکران استفاده شده که تعداد ۳۸۴ نفر محاسبه شده روش جمع آوری داده ها در این پژوهش میدانی و ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه هایی بسته با طیف لیکرت و در مقیاس طیف پنج گزینه ای لیکرت طراحی شده است. پس از اطمینان از روایی و پایایی پرسشنامه مذکور در میان تمامی مشتریان بانکداری الکترونیک در شهر لار توزیع و اطلاعات جمع آوری شد و سپس به تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی و با استفاده از نرم افزار لیزرل و آزمون ضریب فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفت در آخر نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که که با توجه به آزمون های انجام شده و نتایج حاصل از آنها در این تحقیق معلوم شد که به طور کلی فرهنگ حاکم بر شهر لار به گونه ای است که در این شهر عوامل تقلیدی بودن ( تبلیغات دهان به دهان و باورهای هنجاری ) و عوامل نوآوری ( سادگی استفاده از یک فناوری و میزان فایده مندی ) بر روی پذیرش فناوری در خصوص بانکداری الکترونیک تاثیر معناداری دارد. بعلاوه فرهنگ غالب در این شهر به عنوان متغیر میانجی در رابطه بین دو متغیر عوامل تقلیدی بودن و عوامل نوآوری با متغیر پذیرش فناوری ارتباط مثبت و معنا داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.