امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه از دیدگاه دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه از دیدگاه دانش آموزان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه از دیدگاه دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه از دیدگاه دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه از دیدگاه دانش آموزان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با گسترده شدن فناوری اطلاعات و نفوذ آن به ابعاد گوناگون جوامع بشری، ابزارها و روش های یاددهی یادگیری نیز دچار تحول شده اند. اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی مستلزم بررسی پیش نیازها و امکان سنجی برای اجرای این نظام آموزشی می باشد. هدف اصلی پژوهش حاضر امکان سنجی اجرای نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در مدارس متوسطه شهرستان زابل از دیدگاه دانش آموزان بوده است. میزان آمادگی دانش آموزان برای شرکت در دوره های یاددهی یادگیری الکترونیکی در چهار مولفه دسترسی به تکنولوژی، مهارت ها و ارتباطات برخط، انگیزش و توانایی یادگیری از طریق رسانه ها مورد ارزیابی قرار گرفت. تحقیق حاضر از نوع تحقیق توصیفی پیمایشی محسوب می شود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مقطع متوسطه شهرستان زابل در سال تحصیلی ۹۲- ۹۱ می باشد. نمونه این پژوهش شامل ۳۵۸ دانش آموز بود که با روش نمونه گیری طبقه ای نسبی انتخاب گردیدند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته با اقتباس از پرسشنامه واتکینز و ترینر می باشد. برای تحلیل داده ها، از آمار توصیفی فراوانی و درصد و از آمار استنباطی شامل t تک گروهی، t گروه های مستقل و تحلیل واریانس یک راهه استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان زابل برای شرکت در دوره های یاددهی یادگیری الکترونیکی از آمادگی نسبی برخوردار بودند. همچنین بین میزان آمادگی دانش آموزان با عملکرد تحصیلی آنها رابطه ی معناداری وجود دارد. اما نتایج تحقیق براساس متغیر های تعدیل کننده نشان داد که بین جنسیت و مقطع تحصیلی دانش آموزان از نظر آمادگی برای شرکت در دوره های یاددهی یادگیری الکترونیکی تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.