ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تلفیق فاوا با برنامه درسی به برنامه ریزان کمک می کند تا فعالیت های یادگیری متنوعی را در طرح برنامه درسی بگنجانند و فراگیران نیز با شرکت در آن ها به نتایج یادگیری متنوع دست یابند. از آنجاییکه با دسترسی به فناوری می توان امکان فعالیت های گوناگونی مانند تمرین، انجام تحقیق، بحث و مذاکره مستقیم و زنده آموزشی و … را در برنامه درسی فراهم کرد تا دانش آموزان با انجام آن فعالیت ها یادگیری خود را عمیق تر سازند. به عبارت دیگر، پی شرط بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی این است الگوی مناسبی در اختیار تصمیم سازان و مجریان برنامه های آموزشی قرار گیرد. با نگاهی به الگوهای متعدد ارایه شده در زمینه یادگیری الکترونیکی متحظه می شود که هریک بر مبنای رویکردی ( رفتارگرایی، شناخت گرایی، ساختن گرایی و ارتباط گرایی )مبتنی است. اما با بررسی های انجام گرفته ملاحظه می شود هیچ الگوی بومیمشخصی که به طور خاص متضمن الگوی یادگیری الکترونیکی همه جانبه باشد ، وجود ندارد. سوال اساسی این پژوهش آن است که از میان الگوهای متعدد فناوری اطلاعات و ارتباطات که می توانند در آموزش دروس مورد استفاده قرار گیرند، کدامیک از قابلیت های مطلوب تری برخوردار است ویژگی این الگو چیست و چگونه می توان از آن در دوره ابتدایی بهره گرفت برای پاسخ گویی به سیوالات این پژوهش سه گام بررسی رویکردهای موجود در یادگیری الکترونیکی، نقدی بر محتوا و الگوهای های الکترونیکی تولید شده و تدوین و اعتبارسنجی الگوی مناسب آموزش یادگیری الکترونیکی و ویژگی های آن به انجام رسیده است. برای ارزیابی و اعتبار سنجی الگوی الکترونیکی تولید شده از اساتید علوم تربیتی دانشگاه شیراز، معلمان مدارس ابتدایی و دانش آموزان پایه پنجم نواحی چهارگانه شیراز استفاده شده است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع توصیفی کاربردی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.