شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر شناسایی موانع پذیرش واستفاده از کانال های پرداخت الکترونیک از سوی مشتریان بانک رفاه استان مازندران می باشد.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان بانک رفاه استان مازندران میباشد که تعداد آنها ۵۰۰ نفر است. بر طبق فرمول کوکران ۲۱۷ نفر بطور تصادفی انتخاب شدند.ابزار گردآوری اطلاعاتپرسشنامه است که روایی آن را اساتید متخصص تایید کرده و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰.۹۲۵ بدست آمده است که نشانگر تایید پایایی پرسشنامه مورد نظر میباشد. نهایتا مجموعه دادهها به کمک نرمافزار LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین عوامل شناسایی شده بر استفاده از کانال پرداختالکترونیکی از سوی مشتریان بانک رفاه استان مازندران ارتباط معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.