رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهان از نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال انجام گرفت. روش پژوهش، توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بانک صادرات شعب شهر – اصفهان بود که تعداد آنها بیش از ۵۰۰ هزار نفر برآورد گردید. حجم نمونه مبتنی بر اطلاعات نمونه مقدماتی و فرمول کوکران، ۲۸۰ نفر برآورد شد و روش نمونه گیری خوشهای چند مرحله ای تصادفی جهت این پژوهش انتخاب گردید. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته مبتنی بر ابعاد مدل ای سروکوال برای چهار خدمت الکترونیک خودپرداز، اینترنت بانک، تلفن بانک و همراه بانک با مقداری تعدیل و بومی سازی استفاده شد. که روایی محتوایی آن توسط استاد راهنما و کارشناسان عرصه خدمات بانکداری الکترونیک مورد تایید قرار گرفت. همچنینروایی صوری نیز به وسیله تعدادی از پاسخگویان تایید شد. درضمن پایایی پرسشنامه مورد تایید بود. در این تحقیق برای تحلیل داده ها از تکنیک AHP تحلیل سلسله مراتبی داده ها استفاده گردید. نتایج رتبهبندی ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک صادرات شهر اصفهان نشان داد که از نظر مشتریان کارایی با وزن ۰/۴۳۵۶ اولویت اول اجرا با وزن ۰/۱۸۴۰ اولویت دوم در دسترس بودن با وزن ۰/۱۷۳۷ اولویت سوم پاسخگویی با وزن ۰/۰۷۷۳ اولویت چهارم محرمانگی با وزن ۰/۰۵۱۶ اولویت پنجم جبران خدمات با وزن ۰/۰۵۰۷ اولویت ششم و ارتباط با وزن ۰/۰۲۷۱ اولویت هفتم را به خود اختصاص دادند. همچنین بعد در دسترس بودن با وزن ۰/۳۳۹۷ رتبه اول را برای خدمت خودپرداز، بعد اجرا با وزن ۰/۳۴۶۱ رتبه اول را برای خدمت اینترنت بانک، بعد کارایی با وزن ۰/۲۸۰۷ رتبه اول را برای خدمت تلفن بانک و بعد کارایی با وزن ۰/۳۹۷۳ رتبه اول را برای خدمت همراه بانک به خود اختصاص دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.