رابطه ارزشهای اخلاقی و مبادله هدایا در بازاریابی صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ارزشهای اخلاقی و مبادله هدایا در بازاریابی صنعتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ارزشهای اخلاقی و مبادله هدایا در بازاریابی صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ارزشهای اخلاقی و مبادله هدایا در بازاریابی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ارزشهای اخلاقی و مبادله هدایا در بازاریابی صنعتی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
یکی از چالش های مهم حوزه بازاریابی صنعتی مبادله هدایا و سایر مزایا بین طرفین معامله است. مقاله حاضر بر مشکلات مشترک هر دو گروه تامین کنندگان و خریداران در این زمینه تمرکز دارد. هر چند ادعا می شود مرز قابل قبول و شفافی بین شیوه های عمل در این حوزه وجود ندارد، با این حال وقتی هدف طرفین ایجاد یک رابطه سودمندمتقابل و بلند مدت باشد، می توان روشهای ساده و روشنی برای به کار گیری در این زمینه توسعه داد. مبنای اصلی بحث ما تیوری تضاد منافع است، همچنین بدیهی است همه سازمانها انگیزه کافی برای رسیدگی به موضوع هدایا و مزایای جانبی و آثار آنها بر روابط بازاریابی خواهند داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.