تاثیر منحصر به فرد بودن کالا بر ارزش ویژه برند( مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکاء شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر منحصر به فرد بودن کالا بر ارزش ویژه برند( مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکاء شهر تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر منحصر به فرد بودن کالا بر ارزش ویژه برند( مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکاء شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر منحصر به فرد بودن کالا بر ارزش ویژه برند( مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکاء شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر منحصر به فرد بودن کالا بر ارزش ویژه برند( مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکاء شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در این تحقیق ، تلاش شد که پیرامون تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهر تهران) شناخت کسب شود که براساس چارچوب و مدل مفهومی مورد نظر مورد تحلیل قرار گرفته است. این پژوهش دارای یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان مراجعه کنندهبه فروشگاههای زنجیره ای اتکا شهر تهران و جامعه آماری نا محدود است.و حجم نمونه براساس فرمول دوم کوکران ۳۸۵ نفر محاسبه گردیده است. همچنین در این پژوهش جهت گردآوری اطلاعات از دو پرسشنامه استاندارد (آکر و تای ) استفاده شده است که روایی آن مورد تایید کارشناسان و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفتهاست. جهت تجزیه تحلیل داده ها داده ها از نرم افزار SPSS و LISREL استفاده شده است که تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه، در دو سطح تجزیه و تحلیل توصیفی، و تجزیه و تحلیل استنباطی، انجام گرفت.سطح تجزیه و تحلیل توصیفی شامل تجزیه و تحلیل توصیفی داده های جمعیت شناختی (سن، جنسیت، و سطح تحصیلات مشتری یا کاربر)، و تجزیه و تحلیل توصیفی داده ای اختصاصی تحقیق (فراوانی، درصد فراوانی، میانگین، وانحراف معیار بود، و سطح تجزیه و تحلیل استنباطی، با استفاده از آزمون های فرض آماری مربوطه، به تجزیه و تحلیل داده، جهت تایید و یا رد فرضیه های تحقیق، پرداخت. طبق نتایج بدست آمده از تحلیل های آماریمتغییرهای مستقل منحصر به فرد بودن کالا ، انتخاب نوع رسانه و انجام تحقیقات بازار ، خلاقیت و پیام بر متغیر وابسته ارزش ویژه برند تاثیر گذار است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.