بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر برند سازمان مورد مطالعه: شرکت بیمه پارسیان تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیرابعاد بازاریابی آمیخته شامل قیمت، کانالهای توزیع، تبلیغات، تخفیفات قیمت و میزان حمایت بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه پارسیان می باشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و براساس شیوه گردآوری داده ها، توصیفی از نوع پیماشی است. جامعه آماری این تحقیق از مشتریان شرکت بیمه پارسیان تهران تشکیل گردیده است که تعداد آن نامحدود است برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شد حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد وبرای اطمینان بیشتر ۴۲۰ پرسشنامه به طور تصادفی در بین حجم نمونه برآورد شده توزیع گردید که تعداد ۳۹۵ پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل مناسب تشخیص داده شد. در تحقیق حاضر با توجه به ماهیت موضوع پژوهش و جامعه آماری نامحدود و مورد مطالعه از شیوه نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شدهاست. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار Lisrel انجام گرفت. نتایج نشان داد که ابعاد بازاریابی امیخته بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه پارسیان تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.