بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مفهوم خودکارآمدی، توسط آلفرد بندورا ۱ شکل گرفته است که یکی از جنبه های نظریه ی شناختی – اجتماعی اوست شولتز ۲، ۱۹۹۷ عنوان ، شناختی – اجتماعی، عنوان مناسبی است که هم به خاستگاه اجتماعی رفتار و هم به بعد شناختی رفتار توجه دارد. بندورا، خودکارآمدی را به عنوان یک مفهوم مرکزی ارایه داده که به ادراک توانایی ها برای انجام دادن عملی که مطابق میل است، اشاره می کند. سازمانی در عرصه رقابت میتواند پیروز باشد که بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. شرکتها اکنون سختدر تلاش برای جستجوی راههایی برای تعامل بهتر با مشتری و تاثیر روی آنها میباشند. موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمان به نوع ارتباط با مشتری و رضایتمندی او بستگی دارد.در این مقاله به بررسی رابطه خودکارآمدی رفتاری و مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.