بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیاتمطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیاتمطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیاتمطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیاتمطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیاتمطالعه موردی: اداره دارایی استان هرمزگان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه خدمات مالی بر رضایتمندی مشتریان در اداره کل امور مالیات اداره دارایی استان هرمزگان می باشد. پژوهش، از نظر هدف کاربردی و روش آن از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات و داده های مورد نیاز از بررسی های اسنادی، کتابخانه ای و مطالعات میدانی استفاده شدهاست . پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق حاضر، پرسشنامه محقق ساخته می باشد که مورد تایید اساتید و خبرگان اداره دارایی، قرار گرفته که روایی ان به روش محتوایی تایید شده استف و پایایی آن با آلفای کرونباخ برابر با ۰/۸۲ شده است. روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده بوده پرسشنامه بین ۳۸۴ نفر از مشتریان اداره امور مالیاتی استان هرمزگان توزیع گردیده است با توجه به دف اصلی پژوهش فرضیه ها با استفاده از آزمونهای کلوموگروف اسمیرنف و همبستگی مورد آزمون قرار گرفته اند، که نتایج حاکی از آن می باشد که، بین رابطه کارایی خدمات مالی قابلیت اطمینان، دسترسی به سیستم الکترونیکی مالی، حفظ حریم خصوصی با عوامل موثر بر خدمات مالی و رضایتمندی مشتریان رابطه مستقیم و مثبیتی وجود دارد و عوامل مذکور نشان دهنده عوامل موثر بر خدمات مالی و رضایتمندی مشتریان سازمان مور مالیاتی که عوامل موثر بر خدمات مالی و رضایتمندی مشتریان سازمان امور مالیاتی به ترتیب اولویت: رابطه کارایی خدمات مالی، قابلیت اطمینان، دسترسی به سیستم الکترونیکی مالی، حفظ حریم خصوصی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.