مدلسازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی بر پایه مبدل ماتریسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی بر پایه مبدل ماتریسی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی بر پایه مبدل ماتریسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی بر پایه مبدل ماتریسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی بر پایه مبدل ماتریسی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

کنترل مستقیم گشتاور یا DTC یکی از روشهای کنترلی کارآمد برای کنترل مستقیم و جداگانه شار و گشتاور می باشد. در این روش بدون استفاده از سنسورهای مکانیکی و تبدیل مختصات پیچیده امکان کنترل جداگانه ی شار و گشتاور به مانند یک موتور جریان مستقیم فراهم می گردد. جهت تخمین مقادیر شار و گشتاور تنها از مقادیر ولتاژ و جریان استاتور استفاده می شود. یکی از مبدل های قدرت که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است مبدل های ماتریسی می باشند. این مبدل ها جریان و ولتاژ AC را به ولتاژ و جریان AC با دامنه و فرکانس دلخواه تبدیل می کنند، بنابراین می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای اینورترهای منبع ولتاژ باشند. مبدل های ماتریسی بدون نیاز به عناصر حجیم و گران دخیره ساز انرژی بدون واسطه ولتاژ و فرکانس مطلوب جهت کنترل ماشین را فراهم می کنند. علاوه بر آن این نوع مبدل می تواند ضریب توان ورودی را در مقدار واحد نگه دارد. بدلیل عملکرد چهار ربعی، این نوع مبدل می تواند در هنگام ترمز، انرژی را به منبع بازگرداند. به نظر می رسد ترکیب این مبدل ها با روش کنترل مستقیم کوپل علاوه بر اینکه قادر است شار و گشتاور را به طور جداگانه کنترل کند، می تواند ضریب قدرت ورودی را نیز در مقدار واحد قرار دهد و باعث افزایش راندمان درایو گردد. در این مقاله به بررسی و شبیه سازی روش کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از مبدل ماتریسی و مقایسه آن با روش کلاسیک پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.