بررسی میزان تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه های خلخال درسالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه های خلخال درسالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۴ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه های خلخال درسالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه های خلخال درسالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه های خلخال درسالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این پژوهش سعی دارد تا به بررسی میزان بهره مندی و تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی دانشجویان دانشگاه های خلخال با استفاده از نظریه های مدرنیسم (امانویل کاستلز،تامپسون،آنتونی گیدنز،دیوید رایزمن،هابرماس) و پست مدرنسیم (فردریک جیمسون،ژان بودریلار) جامعه شناختی بحث و بررسی شده است. پژوهش حاضر به صورت پیمایشی از نوع همبستگی ،از نظر هدف یک پژوهش کاربردی،از نظر وسعت پهنانگر، از نظر دامنه یک مطالعه خرد و از نظر زمانی یک بررسی مقطعی است .به طوری که روش گرد آوری داده ها از طریق پرسشنامه انجام شده که در این مطالعه برای اندازه گیری متغیر ها از سیوال و برای اندازه گیری سازه ها از تکنیک طیف لیکرت استفاده شده است. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه های خلخال که تعدادشان برابر است۳۰۰۰ نفر که برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده خواهد شده که برابر با ۲۱۰ دانشجو است و در این پژوهش از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب استفاده شده. برای بررسی اعتبار پرسشنامه از آلفای کرونباخ در نرم افزارSPSS استفاده شده که مقدار آلفای بدست آمده۷۱/۰درصد است و با توجه به ماهیت فرضیه ها از آزمون های همبستگی پیرسون، آزمون T، آزمون تحلیل واریانس و در نهایت از رگرسیون استفاده شده است که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که:استفاده از اینترنت که از ۲۱۰ نفر ۱۹۲ نفر با۹۱.۴درصد از اینترنت استفاده می و ۱۸ نفر با۸.۶درصد از اینترنت استفاده نمی کنند. بیشترین میزان ساعت استفاده از اینترنت با ۲۹ درصد( بین۳تا ۵ ساعت در روز ) و بیشترین عضویت در شبکه اجتماعی به ترتیب (تلگرام۴۵.۲درصد ، فیسبوک۲۵.۷درصد، وایبر۱۲.۹ درصد، تویی تر ۷.۶ درصد ، واتس آپ۴.۱ درصد ، لاین ۳/۳ درصد ، تانگو۲.۹درصد ، ایناستوگرام۱ درصد )و نحوه معرفی خود در شبکه های اجتماعی ۲۷.۱ درصد( هویت خود را به نحوی معرفی می کنند که فقط برای دوستانشان قابل شناسایی باشم) و ۱۲.۹درصد (مواجه شدن با تصاویر خصوصی افراد در اینترنت )در تجربه استفاده از اینترنت را داشته اند. که تامپسون نیز معتقد است استفاده از این تکنولوژی نیازمند مهارت کاربران است در صورتی که کاربران مبتدی باشند استفاده آنها بیشتر ساده و در محیط های چت و گپ ها است. میزان تاثیر پذیری از اینترنت (۳۰.۵ درصد تاثیر پذیری پایین،۸.۳۳ تاثیر پذیری متوسط و تاثیر پذیری بالا۳۵.۸) داشته اند .(که در واقع شکل گیری حوزه عمومی هابر ماس است که در بالا اشاره شد)و بین میزان سن دانشجویان و میزان تاثیر پذیری دانشجویان از شبکه های اجتماعی رابطه وجود ندارد و همچنین بین سه پایگاه اجتماعی- اقتصادی (پایین ، متوسط و بالا) و میزان تاثیر پذیری دانشجویان از شبکه های اجتماعی تفاوت معنی داری وجود ندارد بین میزان ساعت استفاده از اینترنت و میزان تاثیر پذیری از اینترنت رابطه مستقیم برقرار است و بین دختر ها و پسر در میزان تاثیر پذیری از اینترنت تفاوت وجود دارد و با توجه به اینکه میانگین دختر ها از میانگین پسر ها بیشتر است می توان گفت تاثیر پذیری دانشجویان دختر از شبکه های اجتماعی بیشتر از دانشجویان پسر است. همچنین بین مجرد ها و متاهل ها در میزان تاثیر پذیری و باتوجه به اینکه میانگین مجرد ها از میانگین متاهل ها بیشتر است می توان گفت تاثیر پذیری دانشجویان مجرد از شبکه های اجتماعی بیشتر از دانشجویان متاهل است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.