آشکارسازی عیب شکستگی میله های روتور و اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور یک موتور القایی با استفاده از مانده تعیین شده توسط فیلتر کالمن توسعه یافته و فیلتر کالمن خنثی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آشکارسازی عیب شکستگی میله های روتور و اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور یک موتور القایی با استفاده از مانده تعیین شده توسط فیلتر کالمن توسعه یافته و فیلتر کالمن خنثی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آشکارسازی عیب شکستگی میله های روتور و اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور یک موتور القایی با استفاده از مانده تعیین شده توسط فیلتر کالمن توسعه یافته و فیلتر کالمن خنثی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آشکارسازی عیب شکستگی میله های روتور و اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور یک موتور القایی با استفاده از مانده تعیین شده توسط فیلتر کالمن توسعه یافته و فیلتر کالمن خنثی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آشکارسازی عیب شکستگی میله های روتور و اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور یک موتور القایی با استفاده از مانده تعیین شده توسط فیلتر کالمن توسعه یافته و فیلتر کالمن خنثی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این تحقیق، روشی مبتنی بر مدل و تخمین متغیرهای حالت سیستم، به منظور آشکارسازی عیب شکستگی میله‎های روتور و عیب اتصال کوتاه در سیم پیچ های استاتور ارایه شده است. برای دستیابی به این هدف، از یک مدل ساده از موتور القایی و سیگنال ولتاژ فازهای استاتور استفاده می شود. تخمین گر فیلتر کالمن توسعه یافته (EKF) و فیلتر کالمن خنثی(UKF) قادر هستند با وجود ماهیت غیرخطی موتور القایی، نامعین بودن مقادیر اولیه حالت ها، با درنظرگرفتن ملاحظاتی همچون افزایش مقاومت روتور و استاتور در اثر افزایش دما و با کمترین سنسور (بدون صرف هزینه نصب سنسورهای بیشتر)، تخمینی از مقاومت روتور و استاتور فراهم کنند. سپس مقادیر مقاومت تخمین زده شده با مقادیر نامی مربوطه مقایسه شده و مانده معتبر تعیین می گردد. وقوع تغییرات شدید در مقاومت استاتور و روتور به ترتیب به منزله ی وقوع عیب اتصال کوتاه در سیم‎پیچ‎های استاتور و شکستگی میله روتور در نظر گرفته می شوند. در نهایت مقایسه ای نیز برروی پاسخ این دو فیلتر برای آشکارسازی این عیب ها انجام شده است. نتایج شبیه سازی های کامپیوتری انجام شده بر روی موتور القایی قفس سنجابی KW 4 نشان می دهد که هر دو تخمین گر با دقت خوبی قادر به تشخیص این عیب ها بدون سنسور اختصاصی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.