ارایه مدلی نوین درچابکی باحفظ طول عمرمشتری به نام Acrm


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی نوین درچابکی باحفظ طول عمرمشتری به نام Acrm دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی نوین درچابکی باحفظ طول عمرمشتری به نام Acrm  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی نوین درچابکی باحفظ طول عمرمشتری به نام Acrm،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی نوین درچابکی باحفظ طول عمرمشتری به نام Acrm :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به سرعت رشد فناوری در دنیای امروز مدیران سازمانها و شرکت ها در تلاش هستند که از روش های مدیریت منابع سازمانی و پیاده سازی روش های نرم افزاری به جهت بهره مندی، هر چه بیشتر از روش های علمی در راستای کسب سودهای کلان تجاری استفاده کنند. امروز استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری درسازمان ها به عنوان یک الزام به جهت کنترل، رشد بهتر و حفظ طول عمرمشتری درآمده است. یکی از دغدغه های مدیران در بحث مدیریت ارتباط مشتری حفظ طول عمرمشتری است. در این مقاله به ارایه مدلی نوین در راستای چابکی با حفظ طول عمر مشتری پرداخته شده است و با بررسی چابکی جهت حفظ طول عمرمشتری ۸۱ کارمند از سازمان هایی که نرم افزارمدیریت ارتباط بامشتری را به کار گرفته اند به این نتیجه رسیدیم که پیاده سازی و استفاده از نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری تضمینی درجهت حفظ طول عمرمشتری را نخواهد داشت و سازمان ها باید با توجه به تغییرات چابکی که در میان رقبای موجود در بازار است از روش هایی مانند آزمون فریدمن برای آگاهی از اینکه سازمان تا چه میزان شاخص های مدیریت ارتباط بامشتری را در حفظ طول عمرمشتری به کار گرفته است، بپردازند با این روش میتوانند دریابند در چه شاخص هایی کیفیت مورد نظر برای حفظ طول عمرمشتری در نظر نگرفته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.