ارایه الگوریتمی نوین برای افزایش دقت حرکت سامانه های هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخمین مسیر حرکت غیر ایده ال سکو مبتنی بر مسیرهای خطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوریتمی نوین برای افزایش دقت حرکت سامانه های هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخمین مسیر حرکت غیر ایده ال سکو مبتنی بر مسیرهای خطی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوریتمی نوین برای افزایش دقت حرکت سامانه های هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخمین مسیر حرکت غیر ایده ال سکو مبتنی بر مسیرهای خطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوریتمی نوین برای افزایش دقت حرکت سامانه های هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخمین مسیر حرکت غیر ایده ال سکو مبتنی بر مسیرهای خطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوریتمی نوین برای افزایش دقت حرکت سامانه های هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخمین مسیر حرکت غیر ایده ال سکو مبتنی بر مسیرهای خطی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

سامانه های راداری در طی جنگ جهانی دوم برای ردیابی هواپیماها و کشتی ها در شب و یا در شرایط آب و هوایی بد بکار برده شدند. این رادارها با استفاده از تاخیر سیگنال برگشتی مکان هدف را تعیین میکردند. بعد ها به کمک پدیده داپلر، امکان اندازه گیری سرعت اهداف فراهم گردید. در سال ۱۹۵۱ کارل وایلی دریافت که از پدیده داپلر برای بهبود تفکیک پذیری رادار میتوان استفاده نمود و از این حقیقت برای تهیه عکس دو بعدی استفاده کرد این روش تحت عنوان رادارهای روزنه مصنوعی نام گرفت، چرا که در این رادارها با استفاده از پردازش سیگنال حالتی شبیه به استفاده از آنتنی با ابعاد بزرگ مهیا گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.