بهره گیری از عرق ملی در قصد خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی با در نظر گرفتن تصویر کشور مبدا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهره گیری از عرق ملی در قصد خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی با در نظر گرفتن تصویر کشور مبدا دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهره گیری از عرق ملی در قصد خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی با در نظر گرفتن تصویر کشور مبدا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهره گیری از عرق ملی در قصد خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی با در نظر گرفتن تصویر کشور مبدا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهره گیری از عرق ملی در قصد خرید کالای داخلی در برابر کالای خارجی با در نظر گرفتن تصویر کشور مبدا :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

همواره یکی از دغدغه های اصلی کشور ما عدم توان رقابتی صنایع داخلی با صنایع مشاهده خارجی است. از این رو همواره دولت و تولیدکنندگان سعی میکنند از طرق مختلف مشتریان داخلی را متقاعد به ترجیح کالاهای داخلی نسبت به کالاهای مشابه خارجی کنند. یکی از راههایی که هم تولیدکنندگان و هم دولت همواره امید زیادی به بهره گیری از آن در این راه داشته عرق ملی است. در پژوهش حاضر ما بر آن شدیم که با سنجش میزان عرق ملی نمونه آمار به بررسی چگونگی ترجیحات در قصد خریدشان پی ببریم، همچنین در این پژوهش بررسی این ترجیحات با در نظر گرفتن نقش تعدیلی تصویر کشور تولید صورت گرفته است.پژوهش حاضر در جامعه آماری کارکنان اداره پست کرمان صورت گرفته و با نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. طبق بررسی های انجام شده فقط ۳۷ درصد نمونه آماری انتخاب شده عرق ملی متوسط به بالا دارند و ۶۳ درصد عرق ملی زیادی نسبت به کالاهای داخلی ندارند. افرادی که عرق ملی بالایی دارند به شدت ترجیح می دهند از کالاهای داخلی استفاده کنند، و این شدت ترجیح با تصور کشور مبدا خارجی که تصویر مثبتی دارند ارتباط معنی داری ندارد، اما اگر تصویر کشور تولید خارجی منفی باشد احتمال خرید محصولات داخلی به شدت بیشتر می شود. اما افرادی که عرق ملی پایینی دارند بین خرید کالای داخلی و خارجی بی تفاوت هستند ولی هرچه تصویر کشورتولید کننده خارجی بهتر باشد ترجیح به خرید کالای خارجی، و هرچه تصویر کشور تولید خارجی منفی تر باشد تمایل به خرید کالای داخلی افزایش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.