بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) شهرستان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) شهرستان کرمانشاه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) شهرستان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) شهرستان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) شهرستان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی نیازهای آموزشی زیست محیطی دانش آموزان (دختر و پسر) بوده است.روش از نوع مطالعات همبستگی و توصیفی می باشد که از شیوه جمع آوری پیمایشی استفاده شده است. جامعه آماری، شامل کلیه دانش آموزان دختر و پسر شهرستان است که در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ مشغول به تحصیل بوده اند. تعدادکل دانش آموزان دختر ۳۴۰۰ و تعداد کل دانش آموزان پسر ۴۱۰۰ نفر می باشد نمونه ای با حجم ۳۶۴ نفرآزمودنی انتخاب شدند. که ۱۸۲ نفر از آزمودنی ها دخترا و ۱۸۲ از آزمودنی ها پسر انتخاب شدند. انتخاب نمونه به صورت خوشه ای تصادفی انجام گردید،از پرسشنامه های نیازهای آموزشی زیست محیطی به عنوان ابزار پژوهش استفاده گردیده است. داده های گردآوری شده به کمک روش های آمار توصیفی همچون فراوانی، درصد، نمودار وآزمون های آمار استنباطی همچون همبستگی پیرسون، از طریق نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج نشان دادکه: ۱- بین آموزش های موجود در کتاب های درسی و آگاهی و ایجاد انگیزه زیست محیطی دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) از زیست محیط پیرامون شان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد، بین آموزش معلمین و آگاهی وایجاد انگیزه زیست محیطی مثبتدانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر)از محیط زیست رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. همچنین بین آموزش از طریق فوق برنامه های مدرسه و آگاهی و ایجاد انگیزه زیست محیطی مثبت دانش آموزان مقطع متوسطه(دختر و پسر) از محیط زیست پیرامونش رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.