ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی محصولات اتکا از نگاه مشتریان با استفاده از مدل Topsis


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی محصولات اتکا از نگاه مشتریان با استفاده از مدل Topsis دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی محصولات اتکا از نگاه مشتریان با استفاده از مدل Topsis  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی محصولات اتکا از نگاه مشتریان با استفاده از مدل Topsis،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی محصولات اتکا از نگاه مشتریان با استفاده از مدل Topsis :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

عوامل فراوانی بر رفتار مصرف کنندگان تاثیر می گذارند که با شناسایی دقیق خواسته ها نیازها، انتظارات، تمایلات، توانایی ها ومحدودیت های آن در خرید می توان این عوامل را تشخیص داد. این تحقیق ارزیابی واولویت بندی درجه اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی از نگاه مشتریان بررسی شده است . تحقیق حاضر براساس هدف از نوع تحقیق کاربردی است که و از نوع تحقیقات توصیفی است که درازطریق پیمایش داده های لام جمع اوری شده اند.ابزار اصلی در این تحقیق همان پرسشنامه محقق ساخت می باشد که روایی ان از طریق پانل کارشناسی مورد تایید قرار گرفته و پایایی ان نیز از طریق آلفای کرونباخ (جدول شماره ۲) موردتایید قرار گرفت که اعدا حاصله مبین اعتبار کافی برای این تحقیق می باشند جامعه آماری مورد بررسی در این پژوهش تمام مراجعه کنندگان به فروشگاه های بزرگ سطح شهر خرم آباد می باشندنتیجه تحقیق نشان داد بین تمایل خرید محصولات اتکا توسط مشتریان وعناصر آمیخته بازاریابی ارتباط معناداری وجود دارد واز نگاه مشتریان عناصر آمیخته بازاریابی از درجه اهمیت متفاوتی برخوردارند وکیفیت در رتبه اول قرار دارند وهمه فرضیات تایید شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.