اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان دوره راهنمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان دوره راهنمایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان دوره راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان دوره راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان دوره راهنمایی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش از نوع تجربی است که به منظور اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس دانش آموزان پسر دوره راهنمایی سال تحصیلی -۹۱-۱۳۹۰ در شهرستان فریدن استان اصفهان انجام گرفتبدین منظور ۳۰ نفراز دانش اموزان به صورت نمونه گیری در دسترس انجام گرفت سپس دوگروه (کنترل ۱۵ نفروگروه آزمایش ۱۵ نفر)انتخاب شدند و بعد از انتخاب گروه آزمایش و کنترل ۱۰ جلسه آموزش شناختی – رفتاری عزت نفس به گروه آزمایش ارایه گردید البته قبل از اینکه آموزش شناختی – رفتاری برای گروه آزمایش انجام بگیرد آزمون عزت نفس کوپر اسمیت برای مشخص شدن میزان عزت هردو گروه اجرا گردید و بعد از آموزش نیز در هر دو گروه پس آزمون کوپر اسمیت اجرا گردید.نتایج این تحقیق از اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر عزت نفس را نشان می دهد در گروه آزمایش این نتایج با افزایش میانگین نمرات در مقابل گروه کنترل دیده شد البته خی دو محاسبه شده ۲/ را نشان می دهد که با توجه به جدول معنادار بودن را می توان مشاهده نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.