مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد

تعداد صفحات :۱۳

سابقه و اهداف: یکی از ضروریات سازمان های جدید توجه به مولفه های سازمان های یادگیرنده است. در این پژوهش فاکتورهای ویک و لئون از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان مورد بررسی و ارزیابی واقع شده است.روش بررسی: این پژوهش توصیفی- تحلیلی است. جامعه مورد مطالعه را تمام اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل می دهند. حجم نمونه را ۸۱ نفر از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی به صورت سرشماری تشکیل می دهند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی ابزار استفاده شده از طریق نظرات متخصصین و پایائی آن نیز از طریق آلفای کرونباخ ۰.۹۳۲ تامین گردید. از آمار و آزمون t همبسته برای تحلیل داده ها استفاده شد و برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS نسخه ۱۷ استفاده گردید.یافته ها: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر اساس فاکتورهای ویک و لئون به معنای واقعی آن سازمان یادگیرنده نیست و در هر پنج فاکتور رهبری، برنامه و ارزیابی، اطلاعات، نوآوری و ابتکار و اجرا مدل ویک و لئون تفاوت ها بین میانگین وضع موجود و مطلوب معنی دار است.نتیجه گیری: برای تبدیل شدن این سازمان به سازمان یادگیرنده پیاده سازی برنامه هایی نظیر تقویت تفکرات خلاقانه، مشارکت دادن اعضای هیات علمی در تصمیمات دانشگاه و آگاهی دانشکده ها از برنامه های یکدیگر ضروری است.

کلید واژه: ارزیابی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی همدان، اعضای هیات علمی، مدل ویک و لئون

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.