تاثیر نگرانی محیط زیستی بر خرید محصولات محیط زیستی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نگرانی محیط زیستی بر خرید محصولات محیط زیستی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نگرانی محیط زیستی بر خرید محصولات محیط زیستی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نگرانی محیط زیستی بر خرید محصولات محیط زیستی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نگرانی محیط زیستی بر خرید محصولات محیط زیستی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش محیط زیست و توسعه پایدار

تعداد صفحات :۲۰

درحالی که نگرانی محیط زیستی اغلب به عنوان یک متغیر پیش بین در خرید محصولات محیط زیستی در نظر گرفته می شود، یافته های تجربی این ارتباط را به صورت قطعی مورد تایید قرار نمی دهند. درنتیجه بروز این شکاف در ادبیات، این تحقیق، تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نگرانی های محیط زیستی بر روی تمایل به خرید محصولات محیط زیستی، به منظور درک بهتر این تناقض را موردبررسی قرار داده است. این تحقیق از حیث هدف کاربردی و از حیث روش، پیمایشی و مبنی بر تحلیل کوواریانس با استفاده از الگوی مدل یابی معادله ساختاری است. موردمطالعه این تحقیق، تعداد ۳۸۶ نفر از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بخشی از گروه شهروندان با استفاده از فرمول کوکران به صورت تصادفی انتخاب گردید که بر اساس یافته ها و نتایج به دست آمده نقش میانجی گری استراتژی های یادگیری ارادی و اتفاقی در رابطه میان نگرانی های محیط زیستی و تمایل به خرید محصولات محیط زیستی مورد تایید قرار گرفت. درنتیجه می توان ادعا کرد که با استفاده از استراتژی های یادگیری می توان نگرانی محیط زیستی افراد را به سمت خرید محصولات محیط زیستی هدایت نمود.

کلید واژه: نگرانی محیط زیستی، تمایل به خرید محصولات محیط زیستی، یادگیری ارادی، یادگیری اتفاقی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.