عنوان فارسی: میزان تاثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (عنوان عربی: مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه حسب رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان فارسی: میزان تاثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (عنوان عربی: مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه حسب رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان فارسی: میزان تاثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (عنوان عربی: مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه حسب رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان فارسی: میزان تاثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (عنوان عربی: مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه حسب رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان فارسی: میزان تاثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (عنوان عربی: مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه حسب رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم تربیتی از دیدگاه اسلام

تعداد صفحات :۲۴

چکیده فارسی:هدف از این پژوهش بررسی میزان تاثیر برنامه درسی معنوی در بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان است. این پژوهش از نوع کاربردی بوده و برای اجرای آن از روش پیمایشی- توصیفی استفاده شد. جامعه ی آماری شامل دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان (۱۱۳۶ نفر) بود. ۳۲۴ دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان به روش تصادفی چندمرحله ای انتخاب شدند. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته برنامه درسی معنوی استفاده شد. همچنین روایی پرسشنامه محقق ساخته از طریق نظرات متخصصان بررسی شد و پایایی آن نیز از طریق ضریب آلفای کرونباخ ۰.۹۶ برآورد شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد: ۱- میزان تاثیر برنامه درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی در بعد اهداف، بیشتر از سطح متوسط است ۲- میزان تاثیر برنامه درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی در بعد محتوا، بیشتر از سطح متوسط است. ۳- میزان تاثیر برنامه درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی در بعد روش تدریس، کمتر از سطح متوسط است. ۴- میزان تاثیر برنامه درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی در بعد ارزشیابی، در سطح متوسط است.
چکیده عربی: یهدف هذا البحث الی دراسه مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهه النفسیه طبق رأی طلاب مرحله الماجستیر بجامعه اصفهان. والمنهج المستخدم فی هذا البحث التطبیقی هو المنهج الوصفی المسحی. والمجتمع الاحصائی یتمثل فی طلاب الماجستیر بجامعه اصفهان (۱۱۳۶ طالباً) الذین تم اختیار ۳۲۴ طالباً من بینهم کعینات عشوائیه ذات المراحل المتعدده.وتم استخدام الاستبانه الهادفه لجمع البیانات حیث تم اختبار الکفاءه حسب آراء الأخصائیین و قیمه ثبات الاستبانه ألفا کرونباخ تساوی ۹۶%. ودلت النتائج علی أن مدی تأثیر البرامج الدراسیه الروحیه علی الرفاهیه النفسیه: ۱- فوق المستوی المتوسط فی الغایات، ۲- فوق المستوی المتوسط فی المضمون، ۳- تحت المستوی المتوسط فی منهج التدریس، ۴- و المستوی المتوسط فی التقییم.

کلید واژه: کلیدواژه فارسی: برنامه درسی معنوی، بهزیستی روان شناختی، دانشجویان (کلیدواژه عربی: البرامج الدراسیه الروحیه، الرفاهیه النفسیه، الطلاب)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.