بررسی تاثیر قبیله های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده در رسانه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قبیله های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده در رسانه های اجتماعی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قبیله های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده در رسانه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قبیله های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده در رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قبیله های مجازی بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده در رسانه های اجتماعی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۲۰

رشد و محبوبیت رسانه های اجتماعی در میان افراد سبب ایجاد رویکردهای جدید ارتباطی شده است. از سوی دیگر ادغام مفاهیم بازاریابی رسانه های اجتماعی با مفاهیم بازاریابی پست مدرن سبب ساز ایجاد فصل مشترکی بین این دو مفهوم شده است. این مقاله با بررسی و هماهنگ سازی نظریات ارائه شده پیرامون این دو مفهوم درصدد بررسی و پیش بینی تاثیرات قبیله های مجازی مصرف بر پیامدهای پست مدرن رفتار مصرف کننده که مولفه های آن عبارتند از پیامدهای وفادارانه، روی سیاه بازاریابی، قدرت مصرف کننده، فراواقع گرایی و کثرت گرایی در رسانه های اجتماعی. داده های پرسشنامه به دست آمده با استفاده از حجم نمونه ۲۳۰ نفر از دانشجویان، با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار Smart PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج پیش بینی می کند که در جامعه فوق الذکر قبیله های مجازی مصرف بر تمامی متغییرهای پیامد تاثیر معناداری دارد.

کلید واژه: رسانه اجتماعی، بازاریابی پست مدرن، قبیله های مجازی مصرف، رفتار مصرف کننده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.