رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری، به روز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری، به روز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری، به روز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری، به روز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه کارکردهای اجرایی (بازداری، به روز رسانی و تغییرپذیری) و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی

تعداد صفحات :۲۵

هدف: هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی نقش سه کارکردهای اجرایی به روز رسانی، بازداری و تغییرپذیری و خلق مثبت و منفی با میزان خلاقیت است.روش: این پژوهش در مقوله طرح های توصیفی (همبستگی) قرار دارد. تعداد ۱۲۰ نفر از دانشجویان، ابتدا پرسش نامه مقیاس عاطفه مثبت و منفی و آزمون خلاقیت تورنس فرم ب را تکمیل نمودند، سپس توسط آزمون های نرم افزاری کارکردهای اجرایی در فضای روان سنجی مورد سنجش قرار گرفتند.یافته ها: یافته ها نشان داد افزایش خلق مثبت با خلاقیت (تفکر واگرا) ارتباط مثبت دارد و خلق منفی با خلاقیت ارتباط منفی دارد. بعلاوه نشان داده شد که در خلق مثبت به روز رسانی بیشترین سهم را پیش بینی مولفه های خلاقیت بازی می کند، بازداری تنها در تولید ایده های بدیع (ابتکار) و نه سیالی و بسط ایده ها نقش دارد اما تغییرپذیری قادر به پیش بینی هیچ کدام از مولفه های خلاقیت نیست.نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر نشان داده است که خلق مثبت نسبت به خلق منفی منجر به تسهیل عملکرد خلاق می شود. خلق مثبت با بهبود حافظه کاری و پردازش های بالا-پایین تفکر خلاق را بهبود می بخشد و بازداری تنها در مرحله ابتکار یا تولید ایده ها نقش دارد. می توان از این پژوهش استنباط کرد که تفکر خلاق تنها یک فرآیند فکری خود انگیخته و یا هیجانی صرف نیست و به فعالیت های بالا-پایین کنترل شده نیز بستگی دارد.

کلید واژه: خلاقیت،کارکردهای اجرایی، خلق مثبت و منفی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.