بررسی سینتیکی اثر غنی سازی با هیدروژن بر تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سینتیکی اثر غنی سازی با هیدروژن بر تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سینتیکی اثر غنی سازی با هیدروژن بر تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سینتیکی اثر غنی سازی با هیدروژن بر تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سینتیکی اثر غنی سازی با هیدروژن بر تولید آلاینده ها و گازهای گلخانه ای در موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سوخت و احتراق

تعداد صفحات :۱۸

موتورهای احتراق داخلی بدون شک سهم عمده ای در بحران فزاینده آلودگی هوا و گرمایش کره زمین دارند. به علاوه، استفاده از گاز طبیعی فشرده، علی رغم داشتن ترکیبات متفاوت، به عنوان سوخت جایگزین گسترش یافته است. در این راستا، تحقیق حاضر به بررسی اثر غنی سازی سوخت گاز طبیعی تهران با هیدروژن بر آلایندگی و میزان تولید گازهای گلخانه ای در یک موتور گازسوز در نسبت تراکم بالا می پردازد. یک موتور جرقه ای تک سیلندر گازسوز به صورت جامع با استفاده از مدل دینامیک گاز یک بعدی و بهره بردن از استراتژی شبیه سازی ترمودینامیکی صفربعدی در المان های اصلی مدل سازی شده و یک زنجیره مفصل شیمیایی برای شبیه سازی احتراق داخل سیلندر استفاده شده است. مدل نهایی براساس توزیع فشار داخل سیلندر، دبی سوخت و دبی هوای مبتنی بر مشاهدات آزمایشگاهی کالیبره شده است. شبیه سازی عملکرد موتور در نسبت تراکم بالا (CR=16) و در دور موتور ثابت ۲۰۰۰ دور در دقیقه و بارهای مختلف انجام شده است. همچنین، شبیه سازی علاوه بر متان خالص به عنوان جایگزین گاز طبیعی، برای گاز واقعی مورد استفاده در شهر تهران نیز انجام پذیرفته و نتایج موتور پایه برای هر دو نوع سوخت با یافته های آزمایشگاهی یک نمونه موتور تک سیلندر آزمایشگاهی ارزش گذاری شده اند. مدل صحه گذاری شده برای پیش بینی رفتار عملکردی و آلایندگی موتور هنگام غنی سازی سوخت گاز طبیعی مصرفی با مقادیر متفاوت حجمی هیدروژن به کار رفته است. نتایج نشان می دهد با افزایش درصد غنی سازی به وسیله هیدروژن، میزان مونواکسیدکربن، دی اکسیدکربن و متان در تمام شرایط کاهش می یابد. همچنین، علی رغم افزایش فشار بیشینه داخل سیلندر با افزایش درصد غنی سازی، میزان فشار متوسط اندیکاتوری کاهش می یابد.

کلید واژه: غنی سازی به وسیله هیدروژن، موتور گازسوز، زنجیره مفصل شیمیایی، مدل سازی جامع موتور

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.