تبیین جامعه شناختی جامعه پذیری رسانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین جامعه شناختی جامعه پذیری رسانه ای دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین جامعه شناختی جامعه پذیری رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جامعه شناختی جامعه پذیری رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین جامعه شناختی جامعه پذیری رسانه ای :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات توسعه اجتماعی – فرهنگی

تعداد صفحات :۳۳

در این مقاله براساس تحلیل مسیر عوامل موثر بر جامعه پذیری رسانه ای جوانان، برمبنای مدل های پنج گانه ی نظریه ی ویلبور شرام، مسیر فرضیه های پژوهش مدنظر قرار می گیرد. بنابراین با مراجعه به مخاطبان پیام های رسانه ای در بین جوانان، از ۲۲۷۷۹۰ نفر جمعیت آماری ۱۸ سال به بالای شهر زنجان، ۳۶۸ نفر بر اساس روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و سهمیه ای، به طور تصادفی انتخاب شدند. یافته های تحقیق طبق ضریب هم بستگی پیرسون (r) نشان می دهد که طی فرآیند جامعه پذیری رسانه ای، مخاطبان پسر (نسبت به مخاطبان دختر) هم از انگیزش بالایی در پیروی از آگهی های تبلیغاتی برخوردارند، و هم این که گرایش بالایی به آگهی های تبلیغاتی دارند. در عین حال میان مخاطبان پسر و دختر از نظر جامعه پذیری رسانه ای، و نیز اقناع رسانه ای آگهی های تبلیغاتی، ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی، گزینش آگهی های مهم تبلیغاتی، تفاوت معناداری وجود ندارند. در صورتی که بر اساس تحلیل رگرسیون چندگانه (R) و تحلیل مسیر عوامل موثر بر جامعه پذیری رسانه ای مخاطبان جهت نیکویی برازش مدل نظری، برحسب ارزش بتا (b) در مجموع ۶۴ درصد تغییرات جامعه پذیری رسانه ای مخاطبان (۰.۶۴=R2)، به افزایش اقناع رسانه ای آگهی های تبلیغاتی (۰.۵۴+)، افزایش انگیزش پیروی از آگهی های تبلیغاتی (۰.۲۶+)، کاهش ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی (۰.۱۷-)، افزایش گزینش آگهی های مهم تبلیغاتی (۰.۱۷+) و افزایش گرایش به آگهی های تبلیغاتی (۰.۱۰+)، درمیان مخاطبان دختر خانواده های شهر زنجان (۰.۱۶-) ساکن درمسکن غیرشخصی (۰.۱۲-) با حجم بالای بعد خانوار (۰.۱۲+)، بستگی دارد.

کلید واژه: جامعه پذیری رسانه ای، آگهی های تبلیغاتی، شبکه های اینترنتی و ماهواره ای

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.