ارزش یابی درونی: فرایندی برای بهبود کیفیت آموزشی در گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزش یابی درونی: فرایندی برای بهبود کیفیت آموزشی در گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزش یابی درونی: فرایندی برای بهبود کیفیت آموزشی در گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزش یابی درونی: فرایندی برای بهبود کیفیت آموزشی در گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزش یابی درونی: فرایندی برای بهبود کیفیت آموزشی در گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پوست و زیبایی

تعداد صفحات :۱۰

هدف: ارزیابی درونی از موثرترین فرآیندهای ارزیابی آموزشی می باشد. این ارزیابی به دلیل درگیرکردن تمام افراد و اجزاء یک گروه آموزشی دارای کارآیی و ضمانت اجرایی بالایی است. بهره گیری مناسب از نتایج آن منجر به ارتقای کیفیت آموزشی می شود. هدف از این مطالعه بررسی جنبه های مختلف آموزشی، پژوهشی و امکانات گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود.روش اجرا: عوامل مورد بررسی در این مطالعه مقطعی شامل اهداف، جایگاه سازمانی، مدیریت و تشکیلات، هیات علمی، دانشجویان، راهبردهای یادگیری یاددهی، تجهیزات آموزشی، پایان نامه ها و فرصت های مطالعاتی و عامل دانش آموختگان بودند. پرسش نامه هایی طراحی شد و یافته های گردآوری شده در این مطالعه با استفاده از نسخه ۲۲ نرم افزار IBM SPSS Statistics (IBM Corp., Armonk, NY, USA)توصیف و تحلیل شد.یافته ها: اکثر عوامل مورد بررسی در وضعیت مطلوبی قرار داشتند. بیشترین میزان مطلوبیت مربوط به راهبردهای یادگیری یاددهی با میانگین ۸۷.۵% و کمترین میزان مطلوبیت به صورت نسبتا مطلوب مربوط به عامل دانش آموختگان با میانگین ۶۶.۷% بود.نتیجه گیری: انجام دوره ای ارزیابی درون گروهی، برنامه ریزی و اقدام مناسب در سطح گروه و دانشکده پزشکی با توجه به نتایج این ارزیابی و افزایش امکانات گروه نه تنها منجر به ارتقای کیفیت آموزشی می گردد، بلکه می تواند امکان دریافت تاییدیه پذیرش دستیار پوست را فراهم آورد.

کلید واژه: ارزیابی درونی، ارزیابی آموزشی، پوست، آموزش پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.