تاثیر نوع و ترتیب تکالیف زبانی بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی در زبان آموزان دانشگاه علوم پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوع و ترتیب تکالیف زبانی بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی در زبان آموزان دانشگاه علوم پزشکی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوع و ترتیب تکالیف زبانی بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی در زبان آموزان دانشگاه علوم پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوع و ترتیب تکالیف زبانی بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی در زبان آموزان دانشگاه علوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوع و ترتیب تکالیف زبانی بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی در زبان آموزان دانشگاه علوم پزشکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: واژگان نقش اساسی در یادگیری زبان دارند، به طوری که بدون دانش لغات هیچ گونه ارتباطی برقرار نمی شود. در این تحقیق به بررسی تاثیر آموزش واژگان به ۳ روش ابتدا درون داد و سپس برون داد، ابتدا برون داد و سپس درون داد و روش درون داد صرف بر یادگیری لغات انگلیسی تخصصی زبان آموزان فارسی پرداخته شده است.روش بررسی: به منظور انجام مطالعه شبه تجربی ذیل ۴۵ زبان آموز سطح پیشرفته در رشته ای مختلف پزشکی پس از شرکت در امتحان تعیین سطح تافل انتخاب شدند. پس از گذراندن آزمون ارزیابی (وی ک اس لغات مورد نظر جهت آموزش تعیین شدند. زبان آموزان به صورت رندوم به ۳ گروه مختلف آموزشی تقسیم شدند و آزمون پیش از دوره را گذراندند، سپس آموزش های مختلف را در طول ۳ هفته برای یادگیری و حفظ لغات تخصصی دریافت کردند. آزمون پس از دوره، ۲ روز پس از پایان آموزش برگزار شد.یافته ها: تحلیل نتایج نشان داد که هر ۳ روش تاثیر معنی داری بر یادگیری و حفظ لغات تخصصی انگلیسی دانشجویان پزشکی دارند و آموزش و طرح درس به هر یک از این ۳ روش می تواند به یادگیری واژگان این دانشجویان کمک کند. با این وجود آنالیز واریانس یک طرفه نشان می دهد که ۲ مدل ترکیبی تاثیر بیشتری بر یادگیری واژگان تخصصی دانشجویان داشته است.نتیجه گیری: نتایج نشان داد که آموزش به ۲ روش ترکیبی بیشترین تاثیر را بر یادگیری لغات تخصصی دانشجویان داشته است و اساتید درس زبان در تهیه و تدوین مطالب درسی با استفاده از ۲ نوع تمرین می توانند باعث پیشرفت بیشتر دانشجویان شوند.

کلید واژه: تکالیف برون داد، تکالیف درون داد، آموزش بر پایه درون داد، آموزش بر پایه برون داد، واژگان تخصصی پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.