سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۲۰

بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس در سراسر دنیا همچنان در زمینه تسلط بر مهارت های موردنیاز برای نگارش آکادمیک مشکلات زیادی دارند. شاید نگارش مشارکتی در سامانه اینترنتی ویکی راه حل خوبی برای رفع این مشکل باشد. ازاین رو، مطالعه حاضر به بررسی و مقایسه میزان اثربخشی راهبرد تک نویسنده ویرایش توسط همکلاسی و راهبرد چند نویسنده با هم در ویکی پرداخته است. شرکت کنندگان، ۲۰ زبان آموز مرد با سطح تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند که در دوره آماده سازی آیلتس آکادمیک ثبت نام کرده بودند. در این مطالعه از روش سری های زمانی برابر استفاده شد که شامل شش مرحله مداخله بود: در مراحل فرد مداخله از راهبرد ویرایش توسط همکلاسی و در مراحل زوج از راهبرد با هم استفاده شد. در طول دوره مداخله، در تکالیف نگارشی که از راهبرد ویرایش توسط همکلاسی استفاده می شد، هر شرکت کننده مقاله آکادمیک خود را می نوشت و هم زمان به ویرایش مقالات همکلاسی های خود می پرداخت؛ اما در تکالیفی که از راهبرد با هم استفاده می شد، از همه شرکت کنندگان خواسته شد تا با کمک یکدیگر یک مقاله منسجم بنویسند. برای مقایسه اثربخشی مداخلات در مراحل سری های زمانی از تحلیل واریانس یک طرفه (اندازه گیری های مکرر) استفاده شد. نتایج نشان داد که گروه ویکی هنگام استفاده از راهبرد با هم در نگارش عملکرد بهتری داشتند. باید خاطرنشان کرد که مطالعه حاضر یکی از اولین پژوهش ها در زمینه شناسایی موثرترین راهبردهای نگارش مشارکتی در شبکه های اجتماعی بوده است، حال آن که در بیشتر پژوهش های قبلی، ابزارهای نگارش مشارکتی مورد مقایسه قرار می گرفتند. یافته های این پژوهش می تواند گامی بسیار مهم در موفقیت شرکت کنندگان در آزمون های بین المللی زبان خارجی باشد.

کلید واژه: با هم نویسی، نگارش آیلتس آکادمیک، ویرایش توسط همکلاسی، ویکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.