تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۲

زمینه و هدف: وبلاگ نویسی یک شیوه به اشتراک گذاشتن و انعکاس دادن تجارب دانشجویان در دنیای وب می باشد که دارای اثرات بالقوه در یادگیری می باشد. هدف از این تحقیق تعیین تاثیر وبلاگ نویسی گروهی بر یادگیری و تداوم آن درس پرستاری بیماریهای قلب در دانشجویان پرستاری می باشد.روش بررسی: این یک مطالعه ی نیمه تجربی می باشد که در آن تمام دانشجویان ترم چهارم کارشناسی پرستاری (۲۸ نفر) وارد مطالعه شدند. آنها به صورت تصادفی ساده به دو گروه مداخله و شاهد تقسیم شدند و درس پرستاری بیماری های قلب در دو گروه تدریس شد. در گروه مداخله علاوه بر شیوه ی معمول تدریس، خود دانشجویان اقدام به طراحی یک وبلاگ آموزشی کردند و در گروه شاهد شیوه معمول تدریس برگزار شد. با پیش آزمون، پس آزمون بعد از تدریس و ۳ ماه بعد از تدریس میزان یادگیری دانشجویان با استفاده از یک آزمون محقق ساخته سنجیده شد. جهت تعیین اعتبار از روش اعتبار محتوا و جهت پایایی از روش دو نیمه کردن آزمون r=0.76 استفاده شد.یافته ها: میانگین و انحراف معیار نمرات پیش آزمون و پس آزمون ۱ و ۲ در گروه کنترل به ترتیب ۶.۲۶±۱.۶۵، ۱۶.۰۱±۲.۴۸ و ۱۴.۶۶±۱.۷۲ و در گروه مداخله به ترتیب ۶.۷۵±۱.۵۵، ۱۶.۲۹±۲.۱۷ و ۱۶.۱۸±۱.۸۸ بود. بین میانگین نمرات یادگیری پیش آزمون و پس آزمون ۱ در دو گروه تفاوت معنی داری نداشت. با این حال نمرات پس آزمون ۲ در گروه مداخله به طور معنی داری بیشتر بود (p=0.03) نتیجه گیری: نتایج نشان داد که میزان یادگیری بلافاصله بعد از مداخله در هر دو گروه افزایش یافته است با این حال دانشجویانی که اقدام به تهیه وبلاگ آموزشی نموده اند تداوم و پایداری یادگیری آنان در مقایسه با گروه شاهد به طور معنی داری بالاتر بود.

کلید واژه: وبلاگ نویسی، تداوم یادگیری، دانشجویان کارشناسی پرستاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.