ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت اطلاعات سلامت

تعداد صفحات :۸

مقدمه: وب سایت های بیمارستانی می توانند ابزار مناسب و کارامدی برای جذب گردشگران سلامت باشند. تحقق این امر مهم، مستلزم پیروی از معیارهای ساختاری و محتوایی در طراحی آن هاست. این پژوهش با هدف ارزیابی وب سایت های بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران از لحاظ ارایه اطلاعات لازم برای جذب گردشگران سلامت انجام شد.روش بررسی: پژوهش کاربردی حاضر به روش پیمایشی انجام گرفت. جامعه پژوهش را وب سایت های کلیه بیمارستان های تحت پوشش سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی که در مجموع ۵۰ بیمارستان بودند، تشکیل داد. ابزار جمع آوری داده ها، پرسش نامه MDS-Hospital website بود که روایی و پایایی آن در مطالعات قبلی تایید شده بود (a=0.90). در نهایت، داده ها با استفاده از آمار توصیفی (فراوانی و درصد) تجزیه و تحلیل گردید.یافته ها: میانگین نمرات بعد ساختاری بر اساس پرسش نامه MDS-Hospital website برای وب سایت بیمارستان های مورد مطالعه، ۶۴.۵ درصد به دست آمد، در حالی که میانگین نمرات حاصل از ارزیابی وب سایت های این بیمارستان ها از لحاظ بعد محتوایی، کمتر از ۵۰.۰ درصد بود. از لحاظ بعد ساختاری، بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران و از لحاظ بعد محتوایی، بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران در وضعیت مطلوب تری قرار داشتند.نتیجه گیری: وب سایت بیمارستان های مورد ارزیابی از لحاظ ساختاری در وضعیت به نسبت مطلوبی قرار دارند، اما وضعیت آن ها از لحاظ محتوایی نامطلوب ارزیابی می شود. بنابراین، با توجه به نتایج پژوهش، لازم است بیمارستان ها به بازطراحی وب سایت های خود از لحاظ محتوایی بپردازند تا بتوانند جایگاه خود را در بازاریابی صنعت توریسم درمانی تثبیت نمایند.

کلید واژه: وب سایت ها، بیمارستان ها، گردشگری پزشکی، دانشگاه ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.