ارزیابی کیفیت سیستم های خدمات سلامت همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت سیستم های خدمات سلامت همراه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت سیستم های خدمات سلامت همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت سیستم های خدمات سلامت همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت سیستم های خدمات سلامت همراه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت اطلاعات سلامت

تعداد صفحات :۸

مقدمه: با وجود اهمیت فراوان ارزیابی جامع سیستم های سلامت همراه به عنوان بخشی از خدمات نوین حوزه سلامت، بیشتر تحقیقات صورت گرفته بر ابعاد فنی ارزیابی این سیستم ها تمرکز داشته و سایر ابعاد را نادیده گرفته اند. هدف از انجام مطالعه حاضر، شناسایی و اولویت بندی ابعاد و شاخص های ارزیابی کیفیت خدمات سلامت همراه با در نظر گرفتن تمامی وجوه کلیدی مرتبط همچون ابعاد فنی، اطلاعاتی و تعاملی بود.روش بررسی: این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی بود. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه استفاده شد که روایی آن به تایید خبرگان و استادان دانشگاه رسید. جامعه آماری تحقیق شامل متخصصان و فعالان حوزه ارزیابی کیفیت خدمات سلامت با تاکید بر سلامت همراه با بیش از سه سال سابقه فعالیت در این حوزه بود. با استفاده از روش نمونه گیری قضاوتی (غیر احتمالی هدفدار)، نمونه آماری به حجم ۲۸ نفر، تعیین و پرسش نامه ها میان آن ها توزیع شد. روایی محتوا با نظر پانل خبرگان و پایایی آن با محاسبه نرخ ناسازگاری کمتر از ۰.۱ مورد تایید قرار گرفت. داده های آماری با استفاده از روش مقایسه زوجی در نرم افزار Expert Choice تجزیه و تحلیل گردید.یافته ها: یافته های تحقیق نشان داد که بعد کیفیت تعامل، بیشترین اهمیت را در میان ابعاد ارزیابی کیفیت سیستم های سلامت همراه داشت. همچنین، شاخص های محرمانگی، مشتری محوری، پاسخگویی و خدمات پس از فروش، ثمربخشی، ایمنی و به موقع بودن به ترتیب دارای بیشترین اهمیت در میان شاخص ها بود.نتیجه گیری: خدمات سلامت همراه را در بستری جدا از خدمات سلامت، تنها به عنوان یک نرم افزار و ابزار فن آوری اطلاعات نباید مورد توجه قرار داد. موفقیت یک خدمت مبتنی بر سلامت همراه، در ابتدا وابسته به کیفیت شاخص های عمومی خدمات سلامت مانند محرمانگی، مشتری محوری و پاسخگویی است و سپس کیفیت شاخص های مربوط به سیستم نرم افزاری، مورد نظر قرار می گیرد. از این رو، در توسعه خدمات سلامت همراه باید گروه های مختلف ذی نفع حضور فعال داشته باشند تا همه ملاحظات به صورت جامع در نظر گرفته شود.

کلید واژه: سلامت همراه، تحلیل سلسله مراتبی، ارزیابی کیفیت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.