بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی سبد مشتریان در تخصیص بودجه بازاریابی با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)

تعداد صفحات :۲۶

امروزه سازمان ها برای حفظ و بهبود موقعیت خود در بازارهای رقابتی، مایلند بودجه های قابل توجهی را صرف ایجاد و حفظ رابطه با مشتریان نمایند. از این رو مدیران بازاریابی همواره با چالش تخصیص بودجه های در دست و انتخاب بهترین اقدامات نوآورانه روبرو هستند؛ بنابراین انجام تحلیل های کارآمد از رفتار مشتریان برای تخصیص منابع ضروری است. هدف این مقاله ارایه مدلی دو مرحله ای برای مدیریت سبد مشتریان با استفاده از دو رویکرد تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار می باشد. در مرحله اول کارایی تمام مشتریان با مدل همتای استوار مدل BCC مورد ارزیابی قرار می گیرد و مشتریان کاندید برای سبد بهینه جهت تخصیص منابع انتخاب می گردند. در مرحله بعد تخصیص منابع با هدف ماکزیمم سازی نسبت ارزش طول عمر مشتریان به هزینه های بازاریابی صرف شده برای مشتری انجام می گردد. مدل پیشنهاد شده برای مشتریان شرکت تولیدی بهبان که در زمینه تولید دارو فعالیت می کند پیاده سازی گردید و نتایج مورد تحلیل قرار گرفت. نوآوری این تحقیق، استفاده همزمان از تحلیل پوششی داده ها و بهینه سازی استوار در ارزیابی عملکرد مشتریان می باشد. نتایج نشان داد با استفاده از این رویکرد، مشتریانی که کاندید سبد نهایی جهت تخصیص منابع می شوند، ارزش مورد انتظار بیش تری را نسبت به سایر رویکردهای ذکرشده در ادبیات تحقیق خواهند داشت.

کلید واژه: مدیریت سبد مشتری، تخصیص منابع بازاریابی، تحلیل پوششی داده ها، عدم قطعیت داده ها، بهینه سازی استوار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.