رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه: با توجه به این که سبک های یادگیری بر شیوه ها و روش های کسب اطلاعات تاثیر می گذارند و باعث بروز رفتارهای اطلاع جویی متفاوتی از سوی جستجوگران می شوند. در پژوهش حاضر، رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مورد بررسی قرار گرفت.روش بررسی: این پژوهش کاربردی به روش پیمایشی- تحلیلی انجام شد. جامعه پژوهش شامل ۶۰۱ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نیمسال اول تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بود که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ای برابر با ۲۳۴ نفر انتخاب گردید. داده ها با استفاده از دو پرسشنامه (پرسشنامه سبک یادگیری کلب و پرسشنامه محقق ساخته رفتار اطلاع جویی) گردآوری شد. روایی صوری پرسشنامه ها توسط اساتید باتجربه تایید و به منظور تایید پایایی آنها از آزمون ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار استنباطی و به کمک نرم افزار آماری SPSS نسخه ۱۸ انجام گرفت، برای سنجش معنی دار بودن رابطه بین سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی از ضریب همبستگی پیرسون و برای سنجش معنی دار بودن تفاوت سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی از نظر جنسیت و دانشکده از آزمون z فیشر استفاده گردید.نتایج: سبک های یادگیری دانشجویان بر رفتار اطلاع جویی آنها تاثیر داشت، همچنین ضرایب همبستگی سبک های یادگیری و رفتار اطلاع جویی از نظر جنسیت با یکدیگر تفاوت معنی دار داشتند، اما از نظر دانشکده تفاوتی مشاهده نگردید.نتیجه گیری: با شناخت سبک های یادگیری دانشجویان و لحاظ نمودن آنها در طراحی نظام ها و پایگاه های اطلاعاتی، خاصیت تعاملی بودن سیستم افزایش می یابد که می تواند به نوبه خود منجر به دستیابی بهتر و سریعتر دانشجویان به منابع اطلاعاتی مورد نیاز شود.
کلید واژه: سبک های یادگیری، رفتار اطلاع جویی، دانشجویان کارشناسی ارشد علوم پزشکی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.