تحلیل و مدل سازی آیرودینامیکی قطارهای پرسرعت درعبور از موانع کناری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و مدل سازی آیرودینامیکی قطارهای پرسرعت درعبور از موانع کناری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و مدل سازی آیرودینامیکی قطارهای پرسرعت درعبور از موانع کناری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و مدل سازی آیرودینامیکی قطارهای پرسرعت درعبور از موانع کناری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و مدل سازی آیرودینامیکی قطارهای پرسرعت درعبور از موانع کناری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مکانیک سازه ها و شاره ها

تعداد صفحات :۱۸

یکی از مسائل مرتبط با طراحی آیرودینامیکی قطارپرسرعت مساله جریان هوای ایجاد شده در اطراف قطار می باشد. این خصوصیت علاوه بر اینکه موجب اتلاف قابل توجهی در انرژی و سوخت می شود، باعث ایجاد اثرات متعددی نیز در حول قطار می گردد. یکی از این اثرات آیرودینامیکی که اهمیت اساسی برای ایمنی مسافران و کارگران در اطراف خط دارد پدیده فشار هوا ناشی از سرعت قطار است که الزامات ایمنی مورد نیاز خود را ایجاب می کند. وقتی قطار سرعت بالا از کنار یک مانع (انسان) عبور می کند، نیروهای آیرودینامیکی به صورت ناگهانی به آن وارد می شود. بدین منظور این موضوع باید در ایجاد حریم مجاز برای افراد موردتوجه قرار گیرد. در این شبیه سازی عددی از نرم افزار محاسبات سیالاتی فلوئنت استفاده شده و معادله جریان آشفته با روش و شرایط مرزی قطار بصورت مش متحرک مدل شده است و ناحیه مورد بررسی دارای ابعادی تا سی برابر مقیاس ارتفاع قطار می باشد. هدف از این تحقیق بررسی اثر پدیده فشار هوای ایجاد شده در اطراف قطار پرسرعت با سرعت سیر حدود ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت به کمک شبیه سازی در دو حالت عادی و با ترمز آیرودینامیک و بررسی اثرات سرعت باد ناشی از عبور قطار برای جلوگیری از به خطر افتادن ایمنی انسان ها و یافتن حریم مجاز برای کارگران کنار خط و مسافرین است. به عنوان خروجی، فاصله حریم مجاز ایستادن فرد در کنار ریل در عبور قطار با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت در حدود ۱.۶ متر و در حالت ترمزگیری آیرودینامیکی ۳.۵ متر تعیین گردید.

کلید واژه: آیرودینامیک قطار، نیروی پسا، مش متحرک، پدیده فشار هوا، حریم مجاز کنار خط

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.