مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید با استفاده از مدل های مدت: غیرپارامتری- پارمتری، نمونه موردی شهر قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید با استفاده از مدل های مدت: غیرپارامتری- پارمتری، نمونه موردی شهر قزوین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید با استفاده از مدل های مدت: غیرپارامتری- پارمتری، نمونه موردی شهر قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید با استفاده از مدل های مدت: غیرپارامتری- پارمتری، نمونه موردی شهر قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید با استفاده از مدل های مدت: غیرپارامتری- پارمتری، نمونه موردی شهر قزوین :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی حمل و نقل

تعداد صفحات :۱۸

از آنجا که مدل های تقاضای سفر، در حال تغییر جهت از رویکرد سفر- مبنا به فعالیت- مبنا هستند، پیش بینی فعالیت ها و مدت زمان آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به آنکه داده های مدت، نامنفی و اغلب سانسور شده و از توزیعی غیر از توزیع نرمال پیروی می کند، رگرسیون خطی مدل مناسبی نیست. از این رو مدل های مدت برای چنین داده هایی، پیشنهاد شده و در تحلیل رفتاری سفر افراد مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که خرید به عنوان یکی از فعالیت های روزمره و ضروری افراد، در دو دهه اخیر، همواره مورد توجه بوده است، این مقاله سعی دارد با مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید، ضمن شناخت عوامل موثر بر متغیر مدت و توزیع مناسب برای چنین داده هایی، نتایج چند رویکرد با فرض های مختلف مدل سازی را با یکدیگر مقایسه نماید. نمونه موردی این پژوهش سفرهای خرید تورهای خانه- مبنای ۲ و ۳ سفره داده های حاصل از پرسشگری نمونه ای از ساکنین شهر قزوین شامل مشخصات فردی و خانوادگی، ویژگی های شبکه حمل ونقل و ویژگی های محل های مستعد برای انجام فعالیت خرید با سهمی در حدود ۹۹ درصد از سفرهای روزانه شهروندان قزوینی است. تحلیل و قیاس نتایج مدل ها نشان می دهد برآورد رویکرد پارمتری از نظر میزان خوبی برازش، نسبت به سایر رویکردها برتر و توزیع مناسب به کار گرفته شده برای داده های مدت زمان فعالیت خرید، توزیع لگ- لجستیک است. با توجه به اینکه پارامتر مقیاس برآورد شده مدل، مقداری کمتر از ۱ است، منحنی خطر، غیریکنوا و U شکل معکوس است. با توجه به نتایج، زنان شاغل نسبت به مردان و مردان نیز نسبت به سایر افراد مدت زمان کمتری را به خرید اختصاص می دهند و این تفاوت از نظر آماری معنی دار است. شیوه های سفری غیرموتوری در کاهش مدت زمان خرید تاثیری مثبت دارند. همچنین متغیرهایی مانند مسافت و جاذبه تجاری مقصد سفر، در افزایش مدت زمان انجام فعالیت خرید سهمی به سزا دارند.

کلید واژه: رویکرد فعالیت- مبنا، مدل مدت، خطر، فعالیت خرید، توزیع مدت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.