بررسی مقایسه ای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی با رویکرد کارول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی با رویکرد کارول دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی با رویکرد کارول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی با رویکرد کارول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی با رویکرد کارول :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناسی

تعداد صفحات :۲۱

سازمان ها از مجرای تعیین و تبیین خوب و بد در برابر گروه های مخالف ذی نفع از خود واکنش نشان می دهند. آن ها به گونه ای عمل می کنند که از دیدگاه مشتریان، نهادها و سازمان های دولتی، سهامداران و کل جامعه دارای کرداری نیکو باشند، رعایت این عوامل تحت عنوان مسوولیت اجتماعی تلقی می شود. تحقیق حاضر با هدف مقایسه شرکت های مسافر بری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از منظر مسوولیت اجتماعی انجام شده است.روش تحقیق توصیفی بوده و جامعه آماری این تحقیق شامل شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران می باشد که تعداد آن ها ۸ شرکت می باشد. با توجه به محدود بودن جامعه آماری و هدف تحقیق، کل جامعه آماری مورد پیمایش قرار گرفته و نمونه گیری انجام نشده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. روایی پرسشنامه به صورت روایی محتوایی و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده است. در طراحی پرسشنامه از ابعاد مسوولیت اجتماعی بنگاه مبتنی بر رویکرد کارول (۱۹۹۱) استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش ویکور [۴] و آنتروپی شانون بهره گیری به عمل آمده است. نتایج حاصل بیانگر رتبه هر یک از شرکت ها، از لحاظ میزان توجه به مسوولیت اجتماعی بنگاه می باشد.

کلید واژه: مسوولیت اجتماعی بنگاه، بعد اخلاقی، بعد اقتصادی، بعد قانونی و نوع دوستی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.