اندازه گیری سطح ادراکات مشتریان با استفاده از مدل جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری سطح ادراکات مشتریان با استفاده از مدل جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری سطح ادراکات مشتریان با استفاده از مدل جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری سطح ادراکات مشتریان با استفاده از مدل جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری سطح ادراکات مشتریان با استفاده از مدل جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پیاورد سلامت

تعداد صفحات :۱۷

زمینه و هدف: امروزه سنجش ادراکات مشتری به عنوان یکی از راه های سنجش رضایت مندی و انتظارات، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و تعالی سازمان ها دارد. این مطالعه به منظور تعیین سطح ادراکات مشتریان معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران انجام گرفت.روش بررسی: مطالعه حاضر به صورت مقطعی در سال ۱۳۹۲ انجام شد. جامعه پژوهش معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود که بر مبنای آن ۱۳ دانشگاه به صورت طبقه ای و تصادفی منظم انتخاب شدند. در دانشگاه های منتخب، مدیران و کارشناسان به عنوان مشتری اصلی معاونت بهداشت وزارت به صورت سرشماری مورد پرسشگری قرار گرفتند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسش نامه استاندارد جایزه ملی شامل ۲ قسمت و ۲۶ سئوال بود. داده ها در SPSS18در سطح معنی داری AWT IMAGE تحلیل شد.یافته ها: از ۲۶۷ مدیر و کارشناس مورد مطالعه، ۱۴۷ نفر (۵۶.۱%) مرد و بیشترین افراد (۵۷.۳%) دارای مدرک کارشناسی بودند و اکثریت قریب به اتفاق کارکنان و مدیران (۹۱.۶%) در واحدهای فنی اشتغال داشتند. میانگین سطح درک شده مدیران و کارشناسان در خصوص شهرت و تصویر یا وجهه سازمان ۰.۷±۳.۳، تولید و ارائه خدمات ۰.۷±۳.۱، حمایت ها در هنگام ارائه خدمات و بعد از آن ۰.۷±۳.۰، و وفاداری و صداقت ۰.۸±۳.۳ بود. بین سطح ادراکات مدیران و کارشناسان و عوامل فردی و سازمانی ارتباط معنی دار وجود نداشت (p>0.05).نتیجه گیری: سطح درک شده مشتریان از شاخص های مرتبط با کیفیت روابط، خدمات و اقدامات در حد متوسط بود. لذا پیشنهاد می گردد معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان برای تعالی سازمانی برنامه های مداخل ه ای طراحی و اجرا نماید.

کلید واژه: ادراکات مشتریان، بهره وری، تعالی سازمانی، نظام سلامت، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.