مقاله بررسی علل تخریب قطعات رابط توربین های گازی میتسوبیشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علل تخریب قطعات رابط توربین های گازی میتسوبیشی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علل تخریب قطعات رابط توربین های گازی میتسوبیشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل تخریب قطعات رابط توربین های گازی میتسوبیشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علل تخریب قطعات رابط توربین های گازی میتسوبیشی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

قطعه رابط یکی از قطعات داغ توربینهای گاز است که دمای گاز خروجی از آن حدود ۱۱۳۰ می باشد . این قطعه از سوپر آلیاژهای پایه نیکل نظیر Haynes 230 Inconel , X Hastalloy 617 ساخته می شود . در این مقاله تخریب یک قطعه رابط از توربین گازی میتسوبیشی مدل MW – 701D نیروگاه قم ساخته شده از اینکونل ۶۱۷ اصلاح شده مورد تحقیق قرار گرفته است . بررسیهای بعمل آمده حاکی از آن است که ترک خوردگی ناشی از خزش، مکانیزم غالب در تخریب این قطعه می باشد .
این ترک خوردگی در تکه پائینی قطعه رابط و نزدیک دهانه خروجی که بالاترین دما را دارد مشاهده شده است . عملیات تابکاری انحلالی ۱ به عنوان یکی از راههای ممکن جهت به تاخیر انداختن خزش و افزایش عمر قطعه پیشنهاد گردیده است . مقاله حاضر خلاصه فاز ۲ پروژه ای با همین عنوان می باشد که در دانشکده صنعت آب و برق به انجام رسیده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.