ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزارشده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال ۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزارشده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال ۹۴ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزارشده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال ۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزارشده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال ۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزارشده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در سال ۹۴ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شباک

تعداد صفحات :۲۵

علیرغم نقش کلیدی آموزش فنی و حرفه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، که مورد اذعان و حتی تاکید اغلب سیاستمداران و صاحبنظران است، این آموزش های گران و پرهزینه از لحاظ پاسخگویی به نیازها و همچنین پاسخ به این سوال اصلی نظام آموزشی که “چه آموزش هایی با چه کیفیت و کمیتی ارائه شود ؟” با مشکل مواجه می شود و هر ساله خسارت های بسیار زیادی از بابت اتلاف و عدم بازده کافی سرمایه های به کار رفته برای ارائه این آموزش ها به کشور وارد می آید و سرمایه گذاری هایی که در بخش های تولیدی به عمل می آید به علت نقص آموزش و محتوای آموزش به بازده کافی نمی رسد. لذا پژوهش حاضر با هدف ارزیابی محتوای دوره های آموزشی برگزار شده در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی به انجام رسیده است. با توجه به بررسی پیشینه علمی موضوع، عواملی که می توانستند بر ارزیابی درونی محتوای آموزشی موثر باشند تعیین و مورد بررسی قرار گرفتند. جامعه آماری این تحقیق تمامی مربیان رسمی و پیمانی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان شامل ۳۸ نفر (۳۴ نفر مرد و ۴ نفر زن) می باشند که با روش سرشماری مورد مطالعه قرار گرفتند. روش تحقیق بکار گرفته شده در پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها توصیفی و همبستگی- مقایسه ای است و به روش پیماش انجام شده است و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته ای بود که پس از حصول اطمینان از اعتبار و پایایی آن، به جهت ارزیابی محتوای دوره های آموزشی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل نشان می دهد که مربیان تناسب محتوای آموزشی با نیازهای جامعه و تناسب محتوای نظری و عملی دوره ها را در اولویت های اول ارزیابی کرده اند. همچنین نتایج ضریب همبستگی گویای این است که متغیرهای نیازهای آموزشی کارآموزان، اهداف آموزشی و ارزشیابی پایان دوره با احتمال ۹۹ درصد رابطه مثبت و معنی داری با محتوای آموزشی دارند.

کلید واژه: ارزیابی درونی، محتوای آموزشی، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، دوره های آموزشی، مربیان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.