بررسی تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شباک

تعداد صفحات :۱۶

مدیریت دانش به عنوان یکی از فرایندهای نسبتا جدید مدیریتی اثر بسزایی بر روی سازمان ها داشته و شناخت تاثیر آن بر سایر فرایندهای مدیریتی از جمله مدیریت روابط مشتریان می تواند به بهبود عملکرد و بهره وری سازمان ها منجر شود. در سال های اخیر تحقیقات گسترده ای پیرامون مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش صورت گرفته است و در این میان گروهی از پژوهشگران، مدیریت دانش مشتریان را که نتیجه انسجام این دو فرایند می باشد را مورد بررسی قرار داده اند، لیکن کمتر توجهی به ارتباط بین مدیریت دانش و مدیریت روابط مشتریان به عنوان دو فرایند مجزا مبذول داشته اند. از اینرو پژوهش حاضر که یک مطالعه توصیفی و از نوع پیمایش است، سعی بر آن دارد که با بکارگیری مدلی که حاصل از تلفیق چارچوب سنتی مدیریت روابط مشتریان ارائه شده توسط آقای «گود سوار» و فرایند مدیریت دانش ارائه شده توسط آقایان «گیلبرت پروست»، «استفان روب» و «کای رو مهاردت» می باشد، تاثیر مدیریت دانش بر روی مدیریت روابط مشتریان را در نمایندگی های مجاز ایران خودرو خراسان مورد بررسی قرار دهد. در نهایت می توان نتیجه گرفت که شناسایی، توسعه، بهره گیری و مدیریت دانش بر مدیریت روابط با مشتریان تاثیرگذار است.

کلید واژه: مدیریت دانش، مدیریت روابط مشتریان، شناسایی و اکتساب دانش، نگهداری و توسعه دانش، اشتراک و توزیع دانش، بکارگیری دانش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.