بررسی تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زانکو

تعداد صفحات :۱۳

زمینه و هدف: کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از مشکلات تغذیه ای شایع در جهان است که شیوع آن در دختران بعد از بلوغ به دلیل خونریزی ماهیانه افزایش می یابد. هدف از انجام این مطالعه تعیین تاثیر آموزش حضوری بر میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر در مورد کم خونی ناشی از فقرآهن می باشد.مواد و روش کار: در این مطالعه مداخله ای (نیمه تجربی) ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر سه پایه اول دبیرستان های شهر مراغه (۱۵۰ نفر در گروه مداخله و ۱۵۰ نفر در گروه کنترل) به طور تصادفی انتخاب و وارد مطالعه شدند. قبل از اجرای برنامه آموزشی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد به وسیله پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت و پس از اجرای برنامه آموزشی و با گذشت ۴۵-۳۰ روز از مداخله، تاثیر آموزش بهداشت در هر دو گروه مداخله و کنترل مورد مقایسه قرار گرفت.یافته ها: نتایج نشان داد قبل از آموزش اختلاف معناداری بین گروه های مورد مطالعه از نظر آگاهی، نگرش و عملکرد وجود ندارد اما بعد از انجام مداخله آموزشی اختلاف معناداری در آگاهی، نگرش و عملکرد در گروه مداخله دیده شد (P<0.0001). نتیجه گیری: نمرات آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان گروه مداخله افزایش یافته بود این بدان معناست که انجام مداخله آموزشی باعث مطلوب تر شدن آگاهی، نگرش و عملکرد گردیده است. بنابراین با افزایش آگاهی می توان گامی مهم در جهت پیشگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن و ارتقاء سلامت دانش آموزان برداشت و آموزش دختران که مادران آینده اند، تاثیری مستقیم در آموزش نسل آینده دارد.

کلید واژه: آموزش، آگاهی، نگرش، عملکرد، کم خونی، فقرآهن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.