رادیو، تلویزیون و رسانه ای شدن دین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رادیو، تلویزیون و رسانه ای شدن دین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رادیو، تلویزیون و رسانه ای شدن دین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رادیو، تلویزیون و رسانه ای شدن دین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رادیو، تلویزیون و رسانه ای شدن دین :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رادیو تلویزیون
تعداد صفحات :۲۵
این مقاله ابتدا به تعریف، تبیین و تحلیل فرآیند رسانه ای شدن دین پرداخته و مزایا و محدودیت های آن را مورد بررسی قرار داده است. سپس ضمن بیان ویژگی های رادیو و تلویزیون به تحلیل این خصوصیات و نحوه تاثیرگذاری و مداخله این ویژگی ها در فرآیند رسانه ای شدن دین پرداخته می شود. در نهایت بر اساس تحلیل صورت گرفته، به نقش و جایگاه ویژه رادیو اشاره خواهد شد. با توجه به مزایا و محدودیت های رادیو و تلویزیون، ملاحظه می شود که مزایای تلویزیون عموما به ویژگی های شکلی آن مربوط می شود. در مقابل، محاسن رادیو به خصوصیات محتوایی و درونی آن ارتباط دارد. بنابراین می توان به رسانه رادیو، نقش واسطه ای اعطا کرد یعنی فرآیند رسانه ای شدن دین با محوریت و وساطت رادیو اتفاق بیافتد. این امر باعث پیدایش دینی در رسانه خواهد شد که اصالت بیشتری داشته و مراتب تنزل آن از ساحت دینی خود کمتر است.
کلید واژه: تلویزیون، دین، رسانه، رسانه ای شدن دین، رادیو
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.