طراحی و تبیین مدل حراج مجازی گل ایران با رویکرد پویایی سیستم ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تبیین مدل حراج مجازی گل ایران با رویکرد پویایی سیستم ها دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تبیین مدل حراج مجازی گل ایران با رویکرد پویایی سیستم ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تبیین مدل حراج مجازی گل ایران با رویکرد پویایی سیستم ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تبیین مدل حراج مجازی گل ایران با رویکرد پویایی سیستم ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی

تعداد صفحات :۳۰

بازار رسانی و فروش گل در ایران، روش ناکارایی است که نسبت بالایی از گل‌ های تولید‌ شده را به ضایعات تبدیل کرده و درصد زیادی از قیمت نهایی هر شاخه گل را نصیب دلالان و خرده‌ فروشان می‌ کند؛ درحالی‌ که در کشور های پیشرویی همچون هلند، گل‌ ها از طریق حراج مجازی و به ‌روش حراج هلندی به مشتریان عرضه می‌ شود که مزایای بسیاری از جمله کاهش مسافت و زمان انتقال گل‌ ها و دسترسی راحت به حراج اینترنتی را فراهم می ‌کند. این تحقیق با هدف امکان ‌سنجی اجرای روش حراج مجازی گل در ایران و دستیابی به راهکارهایی برای پیاده ‌سازی موفق آن، ابتدا ابزارهای شناخته ‌شده مستندسازی و طراحی مدل ‌های کسب‌وکار را مطالعه و ارزیابی کرده و در ادامه مدلی کیفی از روش اجرای حراج مجازی گل در ایران را در قالب تابلوی کسب‌ و کار آستروالدر ارایه داده است. سپس، مدل کیفی را طی چند مرحله مصاحبه باز با تعدادی از کارشناسان تولید و فروش گل، با استفاده از روش پویایی سیستم‌ ها و با طراحی مدل‌ های علی حلقوی و جریان، کمی نموده و داده‌ های مورد نیاز اجرای آن را نیز با توزیع پرسشنامه بین نمونه ۶۳ گل ‌فروشی‌ شهر تهران جمع ‌آوری کرده است. نتایج حاصل از شبیه‌ سازی رفتار این مدل در سناریوهای مختلف نشان می ‌دهد نه ‌تنها روش حراج مجازی گل در ایران قابل اجرا است، بلکه با اتخاذ راهبردهای مناسب، علاوه بر کاهش ضایعات گل، افزایش قیمت دریافتی تولید‌کننده و کاهش قیمت پرداختی مصرف‌کننده، سود زیادی هم نصیب سایت اجرا‌کننده حراج گل خواهد کرد.

کلید واژه: مدل کسبوکار، کسبوکار مجازی، حراج، بازار گل، پویایی سیستمها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.