نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس

تعداد صفحات :۲۴

علیرغم توانمندی های حوزه خلیج فارس در زمینه گردشگری، متاسفانه تاکنون به جایگاه شایسته ای در این صنعت دست نیافته است. از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری در این حوزه را توسعه و بهبود بخشد، به کارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی است. لذا این مقاله نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری حوزه خلیج فارس را با استفاده از سیستم مدیریت مقصد مورد توجه قرار داده است. در این راستا ابتدا به بررسی کاربرد، عملکرد و ذینفعان سیستم مدیریت مقصد پرداخته، سپس با بررسی شکل گیری، رشد و توسعه این سیستم در منطقه تیرول اتریش به عنوان یک نمونه موفق، به تبین نقشی که این سیستم می تواند بر توسعه گردشگری داشته باشد، توجه نموده و ضمن برشمردن چالش های آن به ارائه راهکارهایی جهت توسعه چنین سیستمی در حوزه خلیج فارس می پردازیم. نتایج این مطالعه نشان می دهد که سازمان های فعال در زمینه مدیریت و بازاریابی مقصد خلیج فارس، در سطح ملی و بین المللی آنچنان که باید فعال نبوده واز طرفی اجرای ناقص طرح جامع توسعه گردشگری کشور در این حوزه پیاده سازی سیستم مدیریت مقصد را با چالش های فراوانی مواجه ساخته است.

کلید واژه: سیستم مدیریت مقصد، گردشگری، خلیج فارس، تبلیغات و بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.