شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رسالت مدیریت دولتی (مدیریت دولتی)

تعداد صفحات :۱۸

منابع انسانی بدون داشتن دانش و مهارت های لازم قادر به انجام وظایف و فعالیت های سازمان نمی باشد. آماده شدن برای ایفای نقش یا شغل مستلزم صرف وقت زیاد و کسب آموزش های تخصصی است که برگزاری دوره های آموزشی مرتبط توسط سازمان ها را به دنبال دارد. بنابراین، با توجه به اینکه سازمان ها هزینه های بسیاری را صرف آموزش منابع انسانی می کنند، ضروری است جهت افزایش کیفیت این دوره ها، نارسایی های مربوط به آن شناسایی شود.این پژوهش با هدف شناسایی و اولویت بندی نارسایی های نظام آموزش کارکنان در سازمان مالیاتی شهر تهران در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش از دو پرسشنامه که پرسشنامه اول بر اساس طیف لیکرت جهت شناسایی نارسایی ها و پرسشنامه دوم بر اساس رویکرد تحلیل سلسله مراتبی جهت اولویت بندی آن ها استفاده شده است. به این منظور از نظرات ۱۲ نفر خبره در امر آموزش کارکنان استفاده شده است.نتایج حاصل نشان می دهد که بیشترین نارسایی مربوط به مرحله اجرای دوره های آموزشی است. در بین نارسایی های مربوط به مرحله نیازسنجی، عامل توجه ناکافی به نظرخواهی از کارکنان و مدیران سازمان درباره نیازهای آموزشی مربوط به شغل خود با وزن ۰.۴۲۳ بیشترین اهمیت را دارد. در بین نارسایی های مربوط به مرحله برنامه ریزی، تعهد ناکافی در مورد آموزش نیروی انسانی در سازمان است که با وزن ۰.۴۳۲ از اولویت بالایی برخوردار است. در بین نارسایی های مرحله اجرا، تناسب ناکافی بین روش های آموزشی با اهداف یادگیری با وزن ۰.۲۴۲ از اهمیت بالایی برخوردار است و بین نارسایی های مرحله ارزیابی نامشخص بودن نتایج و پیامدهای آموزش کارکنان به دلیل نبودن الگوی ارزیابی مناسب دوره های آموزشی با وزن ۰.۴۶۵ از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلید واژه: نارسایی، نظام آموزش، نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی، فرایند تحلیل سلسه مراتبی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.