ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: پرستاری یکی از مشاغل حوزه سلامت است که علاوه بر ارایه ی خدمات درمانی، به آموزش مداوم نیاز دارند تا علاوه بر بهسازی فردی، از آخرین دستاوردهای علم پزشکی نیز آگاه شوند. هدف از پژوهش حاضر، ارزشیابی عوامل موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاری به محیط کار بر اساس مدل انتقالی هالتون بود.روش بررسی: پژوهش حاضر، مطالعه ای از نوع توصیفی- مقطعی است. جامعه ی آماری شامل تمامی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال ۱۳۹۴و معیار ورود به پژوهش، شرکت در دوره های آموزشی تخصصی ضمن خدمت بود. به روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۹۵ نفر از پرستاران به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. ابزار پژوهش پرسشنامه ی سیستم انتقال یادگیری مبتنی بر مدل هالتون بود که پس از محاسبه روایی و پایایی، بین نمونه های مطالعه توزیع گردید. با استفاده از روش های آمار استنباطی و نرم افزار SPSS21 داد ه ها تحلیل شدند.یافته ها: میانگین و انحراف معیار عوامل فردی ۰.۷۸±۲.۸۰، عوامل سازمانی ۰.۶۶±۲.۶۸ و عوامل آموزشی ۱.۵۴±۲.۷۴ بوده است. نتایج نشان داد که عوامل فردی، سازمانی و آموزشی موثر بر انتقال یادگیری دوره های آموزش ضمن خدمت به محیط کار از دیدگاه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی جهرم از سطح متوسط بیشتر اما از سطح مطلوب کمتر می باشند. همچنین مشخص گردید که عامل موثر غالب از دید آنان عامل فردی می باشد (P<0.05).نتیجه گیری: باید با توجه ویژه به اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت پرستاران و ایجاد انگیزش، زمینه ی انتقال آموخته های آنان را به محیط کار فراهم نمود.

کلید واژه: ارزشیابی، انتقال یادگیری، آموزش ضمن خدمت، مدل انتقالی هالتون

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.