انگاره های مصرف فرهنگی در بین زنان استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انگاره های مصرف فرهنگی در بین زنان استان قم دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انگاره های مصرف فرهنگی در بین زنان استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انگاره های مصرف فرهنگی در بین زنان استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انگاره های مصرف فرهنگی در بین زنان استان قم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات راهبردی زنان (کتاب زنان)

تعداد صفحات :۳۸

مقاله پیش رو، بر اساس رویکرد سیری ناپذیری کاتز-گرو و سالیوان و با روش پیمایشی، ضمن موشکافی ساختار ذائقه زنان استان قم، رابطه عوامل مرتبط با انگاره های مصرف فرهنگی در بین ۵۳۲ نفر از آنها را بررسی می کند. نتایج نشان داد که از نظر مولفه های انگاره مصرف (یعنی تنوع و فراوانی)، زنان استان قم را می توان در دو سنخ جای داد، از نظر تنوع فعالیت فرهنگی، زنان این استان کم مصرف اند و در فرهنگ سطح پائین یعنی در ۱ تا ۳ فعالیت فرهنگی شرکت دارند. از نظر فراوانی فعالیت فرهنگی، زنان استان قم هیچ مصرف فرهنگی ندارند و فراوانی فعالیت فرهنگی آنها در حد صفر است. همچنین، مهم ترین تعیین کننده های هم تنوع و هم فراوانی مصرف فرهنگی زنان در این استان، سرمایه اقتصادی، سرمایه انسانی، سن، وضع تاهل و وضعیت اشتغال بودند. نتایج دلالت بر آن دارد که بیشتر زنان استان قم هنوز به درجه مصرف کننده فرهنگ سطح متوسط (مرد مپسند) و در مرحله بالاتر، مصرف کننده سیری ناپذیر نرسیده و انگاره مصرف فرهنگی آنها محدود به هیچ مصرفی و تک مصرفی و به عبارتی فرهنگ سطح پائین است.

کلید واژه: هیچ مصرفی، کم مصرفی، میانه مصرفی، پرمصرفی، سیری ناپذیری فرهنگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.